úterý 12. července 2011

ELF potřetí

Ahoj, dneska je tu slibovaná ukázka další várky ELF věcí. V nejbližší době se můžete těšit na další, jelikož jsem si nějak náhodou všimla, že jsou ode dneška limitované paletky a sady na    e-shopu a neváhala a něco málo objednala. Sice jsem si říkala, že objednám zas várku věcí po doplnění skladu příští týden, ale prostě nešlo odolat. Takže jaké poklady jsem tentokrát vyzkoušela?






Bohužel spousta věcí, které jsem moc chtěla je vyprodaná, takže jsem ráda, že jsem ulovila alespoň tyto věci.




Rozjasňující oční stíny v odstínu Pretty n´Pink. Snad každá recenze, co jsem kdy četla všechny tyto stíny obecně velebila, takže chápete, že i já si musela na vlastní kůži vyzkoušet, co je na tom pravdy. První dojem byl poněkud rozpačitý, dvěma odstínům se nechtělo tolik kreslit a barva byla taková mdlá. Naštěstí se ale rychle rozkreslily a už je to v pořádku. Samozřejmě nejvíc sytý je nejtmavší a nejsvětlejší odstín. Oba růžové odstíny jsou jemnější. Přemýšlím, jestli mám pořídit i další odstíny. Který se nejvíce líbí vám, nebo se kterým máte zkušenost??








O této minerální rtěnce v odstínu Natural Nymph jsem toho taky přečetla už mraky. A musím uznat, že jsem s ní spokojená jako byly všechny jiné uživatelky. Strašně dlouho jsem sháněla takový nude odstín v matné verzi. Moc se mi líbí i design rtěnky. Je dobře pigmentovaná a nejvíc se mi osvědčilo před nanesením rtěnky přejet rty ještě bezbarvým balzámem, aby rty nebyly tak moc "přírodní" a mdlé. Za mě dávám plný počet bodů!





Ohledně zakoupení tohoto Dokonalého make-upu jsem váhala od první chvíle co jsem objevila e-shop elfu. Mám panický strach ze špatných odstínů make-upu a pořád jsem si nebyla moc jistá, jestli si ho objednat nebo ne. Nakonec zvědavost zvítězila a vsadila jsem na odstín Sand, což je jeden z těch nejsvětlejších. A povedlo se, odstín přesně sedí. Ale co mi nejvíc v hlavě budilo rozruch byla otázka, co když bude nekvalitní a nebude dobře krýt? Mám své make-upové oblíbence od Vichy a Clinique a uznávám, že jsem tomuto příliš nedůvěřovala. Ale pak jsem si řekla, co když mi uniká báječný make-up a já zbytečně utrácím za jiné. A musím říct, že jsem opravdu moc spokojená! Make-up má stejnou konzistenci jako mé současné, dobře kryje, drží a hlavně úplně nádherně voní! Proč tohle ještě nikdy nikdo neřekl nahlas? Jediná chybka, které mě v souvislosti s používáním potkala byla vadná pumpička. To se holt někdy stává. Ale na cestě je už nový a moc oceňuji laskavost paní Němcové při vyřizování výměny. Navíc má make-up SPF 15, takže se nemusíte bát ho použít i teď během léta :)



Poslední z balíčku byl minerální sypký rozjasňovač Buff. Trochu mě překvapila velikost balení. Nevím proč ale čekala jsem asi větší krabičku (tato je velká asi jako padesátikoruna) :) A také mě překvapil odstín. Jelikož v nabídce je jen jeden, nějak jsem si zafixovala, že se bude jednat o světlý prášek obsahující třpytky - protože je to přece rozjasňovač, že? Třpytky se sice nekonají, ale to vůbec nevadí. Dobře se nanáší a používám ho na krytí kruhů pod očima. Mě přijde spíš jako minerální korektor než rozjasňovač, ale možná jsem jen divná :) Je příjemný, jemně voní a obsahuje heřmánek a zelený čaj, vitamín C a E. Lze ho používat i jako bázi pod oční stíny.


Opět jsem tedy moc spokojená a už se nemůžu dočkat dalšího balíčku. Tentokrát už konečně vyzkouším všude vychvalované lesky (rovnou celou sadu) a pár dalších drobností. A zase se vás zeptám, jaký ELF výrobek máte rádi nebo který si plánujete objednat a vyzkoušet?

12 komentářů:

  1. Skvělá recenze :) Já mám Rozjasňující oční stíny v odstínu hazy hazel a jsou to naprosto dokonalé a velmi pigmentované barvičky (doporučuji) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se předevčírem taky neudržela a zase objednala:D (už po 4.)
    Na další objednávku, která bude asi za nedlouho plánuji taky dokonalý make-up, kabuki štětec, potom do zásoby báze pod oční stíny, tónovací krém a asi nějaké novinky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. úžasná recenze na všechny výrobky, už vím, co si příště koupím :))

    OdpovědětVymazat
  4. ta rtěnka vypadá moc hezky. Sand že je jeden z nejsvětlejších? to je nějaké obácené, ne? v obchodech jinak vždycky bývají Sand nejtmavší. teda mám ten pocit, je to tak, ne?
    ten rozjasňovač vypadá skvěle! já plánuju nakoupit od elf tolik věcí, že už ani nevím :D čekám na to až jim přijde něco na sklad, protože to co chci tam skoro vůbec není. hlavně si chci nakoupit kosmetické štětce. nejméně 6, které potřebuj. pak chci určitě zkusit gelové oční linky, vypadají krásně. chci taky rozjasňovač a korektor v jednom, i o tomto rozjasňovači jsem přemýšlela, ale raději bych tekutý.
    no a další věci :)
    chtěla bych se tě zeptat, jakožto někoho, kdo se vyzná v kosmetice, neznáš nějaký zázračný, ne moc drahý korektor či rozjňovač na okolí očí, který by byl dobrý a hezky kryl tmavá místa pod očima? kdesi jsem nedávno vyčetla tip na Maybelline Affilatone či jak se to jmenuje, jakože korektor a je docela dobrý, zkoušela jsem ho včera poprvé tak uvidím, jak s ním budu spokojená dále. kdybys měla nějaký tip, tak mi pls písni, budu ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní recenze! Já mám v plánu vyzkoušet minerální rtěnku v podobném odstínu jako máš ty, bezbarvý pudr a minerální bázi pod make up :) Zatím jsem nejvíce spokojená s pudrem ze základní řady a krycí tyčinkou ;)

    OdpovědětVymazat
  6. make-up od ELF mám a určitě si ho koupím znovu! nemůžu si ho vynachválit. Jen teď ho tam mám málo, a když chci ještě tu trošku co mi v lahvičce zbyla rozetřít, tak to nejde. Prostě v lahvičce nějak zatuhnul. Což je mi docela líto, protože ho tam mám ještě docela dost:/ ale jinak za ty peníze - kupuji znovu

    OdpovědětVymazat
  7. to Daniela: Sand mi opravdu přišel nejsvětlejší, nebo druhý nejsvětlejší, každá firma to má trochu jinak značené. Co se korektoru týče, ten od elfu ze základní řady mi vyhovuje, střídám ho ještě s tuhým korektor od Manhattanu. Vyloženě jiné rozjasňovače nepoužívám, úžasný má YSL -Touche Eclat, ale ten je trochu dražší, jinak je má i Sephora, ty jsou levnější, ale vyzkoušené je nemám. Já zatím šetřím na ten od YSL, protože na něj pěje chválu snad každý :) Tak nevím, jestli jsem ti moc pomohla :)

    OdpovědětVymazat
  8. Natural Nymph vypadá stejně jako Runway Pink, nechtěla by jsi přihodit i fotku barvičky na rtech? :)

    OdpovědětVymazat
  9. super recenzička : )


    http://teresastarling.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Zatím mám jenom ten makeup, ale myslim, ze budu muset nejake veci priobjednat! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)