neděle 24. července 2011

Drobnosti

Krásné odpoledne! Člověk se má radovat z maličkostí a já se raduji! Dnes jen takový malý náhled na drobnosti, co mi v poslední době udělaly radost. 




Nové číslo Marie Claire s termální vodou ve spreji Vichy




Nové balzámy na rty (ten melounový opravdu božsky voní!)


Regenerační krém na nohy Garnier (chození v žabkách a sandálkách se už na nohách projevilo a chce to trochu péče :)


Nová žehlička na vlasy za předplatné InStylu

Co udělalo radost v poslední době vám? Radujete se i z maličkostí? :)

2 komentáře:

  1. Ten balzam melonový na pery mám a je super a vona tiež :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nový Marie Claire si musím pořídit, miluju termální vody ve spreji :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)