středa 13. července 2011

Dnešní inspirace

Dnešní článek berte jen jako inspiraci. Jsou to jen takové postřehy z poslední doby, týkající se jak jinak kosmetiky.









Momentálně jsou v prodejnách Douglas k mání speciální miniatury oblíbených výrobků Clinique. Ideální pro někoho, kdo si chce výrobky jen vyzkoušet, nebo si rozšířit sbírku líčidel na cesty. Já si pudr kupovala loni, byl jen v trochu jiném obalu, ale určitě doporučuji, je akorát velký do kabelky nebo jako hezký dárek pro někoho.




Při brouzdání po Marks n´Spencer jsem narazila na výprodej jejich kosmetiky. A jelikož jsem kdysi měla jejich voňavku ISIS a dlouho jsem jí nikde neviděla, koupila jsem si jí. Nikdy tedy parfémy z obchodních řetězců nepoužívám, ale tahle mě dostala. Vlastně jsem jí neobjevila úplně sama, ale měla jí kolegyně v práci a strašně krásně mi na ní voněla, tak jsem se pídila po tom, odkud je. Pro ty co znají klasického Issey Miyakeho tak voní hodně podobně. Prostě svěží čistá vůně (pro můj nos :) A navíc je momentálně za 99Kč, takže jsem jí tam nemohla nechat!









Psala jsem o slevových kuponech Yves Rocher již před nějakou dobou. Konečně přišel čas na to je použít :) Nakoupila jsem si trochu zásobu svých milovaných odličovačů, něco mi říká, že do vánoc si je nemusím kupovat :) A jako bonus jsem se rozhodla vyzkoušet něco nového.










Mléko po opalování 3v1 - zklidňuje pokožku, hydratuje ji a prodlužuje opálení. Krásně voní a balení 150ml nezabere tolik místa ve vašem kufru při cestě na dovolenou :)




Ledový gel pro unavené nohy. Nooo, upřímně zas tak chladivý teda není. Alpa je pořád na unavené nohy lepší a mnohem víc chladivější :)




A ať pořád nemluvím jen o dámské kosmetice, zmiňuji i akci v Sephoře na pánskou kosmetiku Skeen+ . Samozřejmě jsem jí nekoupila pro sebe, ale pro mého milovaného přítele :) Slevy jsou opravdu markantní, nebojím se říct nahlas, že to je 80-90% z původní ceny. Pokud chcete udělat svému protějšku radost, určitě máte dobrou příležitost. Tato řada nabízí i ne tak úplně typické (ale již ne neobvyklé) pánské produkty - peelingy, masky, séra, fluidy, pudr na kruhy pod očima...Já zůstala trochu při zemi, a koupila hydratační krém a přípravky na a po holení.




Doufám, že jsem někoho alespoň trochu inspirovala a teď už si běžím užívat sluníčka ven :) Mějte se krásně...

3 komentáře:

  1. před tím, než si namažeš na nožky ledový gel, si zkus udělat důkladný peeling nohou .. a uvidíš, jak to bude chladit :) mě to chladilo tak, že jsem myslela že se zblázním, bylo to až trochu nepříjemný.

    OdpovědětVymazat
  2. jee, super typy :)
    ja skusim tiez jeden, neviem ci poznas kozmetiku Freeman, ale ja som ju nasla az pred par tyzdnami a momentalne na ich telove mlieka a zatial len peeling na tvar nedam dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní blog, rozhodně sleduju. Budu ráda když nakoukneš ke mě :)

    http://madewithlove-dith.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)