čtvrtek 28. července 2011

Dermacol Shimmering toning cream

Ahoj! Před pár dny jsem se tak náhodou procházela po DMku a objevila drobnost, co jsem si hned pořídila. Vůbec jsem neměla v plánu jít obhlížet regály ale šla jsem vyvolat fotky a nějak cestou potkala novinku od Dermacolu. Nebo alespoň stojan hlásá, že se o novinku jedná :) Je to hedvábný tónovací krém se třpytkami. Se třpytkami, chápete. To je něco pro mě. Navíc už mi dochází lehký make up od Elfu a potřebovala jsem nějakého náhradníka. Tento lehký make-up je k sehnání ve dvou verzích: Natural (barva spíš trochu do růžova) a pak Bronze (o něco tmavší, více do hněda). Já si vzala bronze. I když podle testru se mi o něco více líbil druhý odstín, byl beznadějně vyprodaný. Nevím jak vy, ale já během léta mám raději na obličeji lehčí make-upy nebo tónovací krémy. A tenhle mi vážně vyhovuje. Hezky sjednotí pleť a jako bonus se decentně pleť i třpytí.






Navíc je i hypoalergenní a pro všechny typy pleti. Cena je 120Kč. Za mě mu dávám plný počet bodů a určitě si nekupuji poslední balení :)


A aby toho nebylo málo, hned vedle byl stojan, ve kterém jsem objevila stíny od Bourjois za neuvěřitelnou cenu! Není to sice poslední kolekce, ale komu to vadí?? Takže jistě chápete, že jsem ho tam nemohla nechat a do košíku jsem si přihodila tento krásný, jemně třpytivý odstín zelené. Jinak můj další poznatek co se Bourjois týká je, že v Palladiu už má Bourjois svůj stojan i v DMku, což je super a doufám, že časem bude i ve zbytku drogerií.








Kdyby to případně někoho zajímalo, chtěl by si něco z dnešního postu také pořídit a je z Prahy, jedná se o pobočku DM v galerii Fénix na Vysočanské :)


A také bych moc chtěla poděkovat Viennettce, že byla tak hodná a byla ochotná vyměnit mou nemilou Avon paletku za můj vysněný Colorama lak v odstínu Party Blue! Díky, díky :)




Máte taky vždycky takovou radost, když se vám podaří ulovit něco ve velké slevě? Jednou mě ta kosmetika vážně zruinuje :) Mějte krásný (konečně) slunečný den!


PS: Ukončila jsem giveaway a co nevidět oznámím vítěze :)

6 komentářů:

  1. Óha, dúfam, že stojam Bourjois bude aj u nás v Dm.

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo mám občas jsem ještě třeba i druhý den v euforii a prohlížím si své úlovky :D jinak už si zase kupuješ stíny jo? :D ty budeš mít asi taky pěknou zásobičku na několik let koukám :D né ale za tu cenu se jako musí koupit! :D
    jinak na ten tonovací krém od Dermacol jsem také koukala ... já mám právě teď ELF a jsem s ním moc spokojená. Takže až dojde ... určitě po tomhle mrknu :) díky za tip ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. me zruinuju zara!!:)))
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Není vůbec zač, i já mám z naší výměny velkou radost :-) Asi ti závidím ty stíny, vždycky jsem tyhle mono od Bourjois chtěla zkusit, ale nikdy jsem si žádné nekoupila... A navíc ta cena! Měli prosím ještě jiné odstíny?

    OdpovědětVymazat
  5. Ten tónovací krém od Dermacolu mě láká, když to tak vidím. O nějakým lehčím podkladu na léto jsem uvažovala a tenhle vypadá dost dobře a za tu cenu..:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten tonovací mám, špatně se roztírá, zbytečně mooc třpytek. NIc moc

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)