úterý 26. července 2011

coming soon

Ahoj!
Nevím jak vy, ale já už netrpělivě obcházím drogerie a vyhlížím novou kolekci Catrice. Teda spíš, chci zjistit, jestli jsou všechny kolekce tak na prd nebo jestli tentokrát dorazí nějaký zázrak :) Připravované kolekce jsem se sice zatím nedočkala, ale narazila jsem na nový stojan Catrice s celkem pestrou škálou laků na nehty. Napočítala jsem nějakých 30 odstínů a cena je něco kolem 65Kč. S nákupem jsem zatím váhala a nic nevybrala (dost divné, co?) ale zato jsem si vzala přiložený letáček, na kterém je vyfocená celá kolekce Catrice kosmetiky. Že by znamení, že se konečně i do našich drogerií dostane celý sortiment značky?









Série laků na nehty je sice dobrý začátek, ale chtělo by to více produktů, co myslíte? Takže si ráda počkám, jestli k nám konečně dorazí celá nabídka. A také jsem velmi zvědavá, jestli k nám dorazí připravované limitované řady. Poslení kolekce Papagena byla opravdu tragédie. A jaké limitovsné řady se chystají?


OUT OF SPACE




Podle oficiálních stránek Catrice jsem se dočetla, že tato kolekce by měla být k dostání během června a července 2011. Hm, konec července se blíží a zatím nic. Nebo zaznamenal někdo z vás tuto kolekci? Možná se k nám se zpožděním ještě dostane. Kolekce obsahuje :




Oční stíny


 Gelové oční linky


 Laky na nehty


Podkladový make-up


Štěteček na oční linky

 Rtěnky s efektem
(zdroj: wwww.catrice.eu)


Z této kolekce mě zaujal štěteček na oční linky, podkladový make- up a růžová rtěnka (na ten její efekt jsem opravdu zvědavá).

Druhou kolekcí, která se chystá na srpen a září 2011 je Modern Muse, která je inspirovaná ikonou 60.let Brigitte Bardot. 


Kolekce obsahuje:

DLOUHOTRVAJÍCÍ OČNÍ STÍNY MADE TO STAY



TUŽKA NA OČI PRECISION



ŘASENKA EVOLUTION TO REVOLUTION


DLOUHOTRVAJÍCÍ BARVA NA RTY COLOUR INFUSION


LAKY NA NEHTY ULTIMATE



(zdroj:www.catrice.eu)

Druhá kolekce vypadá také zajímavě. Nejvíc mě zaujala asi řasenka a barva na rty (která mi přijde jako fix na rty od Max Factor). 
Něco mi ale říká, že se dočkáme jen jedné z nich (jako vždycky) a druhá se nám vyhne velkým obloukem. Která kolekce se vám líbí víc a co byste si z ní koupily? Myslíte si, že se jich vůbec dočkáme?

13 komentářů:

  1. Jsem zvědavá na ty rtěnky.
    A ty laky mají krásný design :)

    OdpovědětVymazat
  2. dúfam, že tento sortiment príde ku nám do drogérky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. z out of space nutně "potřebuji" linky a bázi. modern muse mě až tak nezaujala... jinak ten letáček já už mám doma asi měsíc, taky jsem z toho vyvodila stejné závěry a pořád čekám, kdy se to v drogérii objeví... a pořád nic.

    OdpovědětVymazat
  4. No neblázni, z jakého jsi města? V Praze žádný stojan s laky není:-(

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to já nečekám. Kolekci Papagena jsme dostali někdy ve čtvrtek, takže naši drogerii toto rozhodně mine... :(

    OdpovědětVymazat
  6. spíš mě zaujala kolekce out of space, tam bych si na 100% vzala bázy a nejspíš linky a nějaký lak. Modern Muse mě popravdě moc nezaujala, dvojtou řasenku mám objednanou z Oriflame,takže druhou bych si už nevzala. jinak u nás žádný stojan s laky není, prodavačky tam jenom hodily krabici a v ní bylo asi 20laků ve 3 odstínech,jeden sem si vzala

    OdpovědětVymazat
  7. vůbec tyhle značky neznám, ale některé věci vypadají vážně moc pěkně :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Dejnicka: z Prahy jsem, na stojan jsem narazila v galerii Harfa na českomoravské, v místním Rossmannu :)

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou věci, to jsem netušila, že i každý R. má jiný sortiment:-o Díky.

    OdpovědětVymazat
  10. Z kazde bych si urcite neco vybrala, takze tezko rict :)) Kazdopadne diky za zminku, o tehle znacce jsem nevedela, tak si pockam na nejake recenze jestli se neco z kolekci objevi u nas v CR a treba si neco koupim :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. U nás v Břeclavi máme taky třípatrový stojan s laky Catrice.Když jsem byla v Brně v Rossmannu slyšela jsem prodavačku jak říkala paní že v brzké době by se měli objevit celé Catrice stojany s kompletním sortimentem,prý je budou dávat vedle L'Orealu.Tak myslím,že když už mají vymyšlené i místo kam to dají,že to asi fakt bude.Já se tak těším.Dnes u nás byla výprodej Blossom kolekce od Essence kus za 4,90 mám tři laky a stíny supr.

    OdpovědětVymazat
  12. Nikol: no tak super, tak snad se brzy zadaří a budeme moci testovat a zkoušet celý sortiment Catrice

    OdpovědětVymazat
  13. Vypada to super, hlavne ty lip stains. Nevite nekdo kde maji Catrice v Brne?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)