sobota 2. července 2011

Cestovní balení

Krásné odpoledne, když jsem přemýšlela nad dnešním tématem mého článku nenapadlo mě, že jakmile ho vymyslím a zapnu počítač, uvidím to samé téma hned na dalších asi 3 blozích :) Takže pro dnešek volím náhradní variantu a své prudce originální téma si nechám třeba na příští týden. Uhodnete o co se jedná? :) 
Léto je tu, čas dovolených a cestování se blíží. A s cestováním přichází většinou i dilema, jak sbalit všechnu kosmetiku, když váha zavazadel bývá často omezená. Takže se dnes s vámi podělím o své cestovní verze své oblíbené kosmetiky. Jsem trochu ujetá na mini cestovní balení a svojí sbírku si často rozšiřuji.




Základ je mít pořádnou cestovní taštičku. Jelikož na většinu dovolených a výletů létám letadlem, musím se řídit (nesmyslnými) bezpečnostními předpisy. Určitě to moc dobře znáte, tekutiny co si berete sebou na palubu je nutné umístit do průhledného obalu. Mnohokrát jsem se hádala s ochrankou na letišti až jsem se jednoho dne naštvala a koupila si speciální průhlednou taštičku na palubu letadla od Sephory. Samozřejmě postačí i obyčejný průhledný obal, ale já jsem náročná a musím mít na všechno taštičky :) Takže problémy na letišti odpadly a navíc je taštička omyvatelná a i kdyby se do ní něco vylilo, vůbec to nevadí.




A bez čeho se na cestách neobjedu?


1) Nivea Refreshing facial gel (50ml)
2) Clinique Dramatically different moisturizing gel (15ml)
3) Bioderma Senzibio H2O 
4) Clinique Liquid facial soap (15ml)
5) L´Oréal Professionnel kondicionér (20ml)
6) L´Occitane Dry skin hand cream (15ml)
7) Kérastase Reflection šampon (30ml)
8) Nivea Krémové tělové mléko (30ml)
9) Nivea Pure natural deodorant (35ml)
10) Signal White now pasta (16ml)
11) Adidas Cotton milk sprchový gel (30ml)
12) Sephora - různé vzorečky
13) Sephora Face cotton buds (50ks)


Na fotce ještě chybí odličovač na oči Sephora (50ml), hydratační krém Yves Rocher Hydra specific (15ml) a termální voda ve spreji. Samozřejmě normálně vozím i odličovací polštářky, kartáček na  zuby a v případě, že je zrovna léto i krém na opalování.


Jaké jsou vaše oblíbené mini cestovní výrobky? Máte je také tak rádi? :)







1 komentář:

  1. Miluju mini balení všeho, akorát mě štve, že se tak blbě shánějí:-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)