neděle 5. června 2011

Yves Rocher nákup

Ahoj všichni, tak jsem se konečně dostala k slibovanému článku o posledních kosmetických úlovcích. Všechny tyto úlovky jsou z Yves Rocher. Do obchodu jsem šla hlavně na popud letáčku, co mi chodí pravidelně domů. Tentokrát mě zaujal dárek k nákupu v podobě roztomilé tašky.


Jak lze tašku získat? Stačí nakoupit výrobky nad 349Kč. Součástí letáčku je i slevový kupon (40%) na jeden kosmetický výrobek a sleva (30%) na jeden výrobek z líčení. Do Yves Rocheru si chodím pravidelně hlavně pro dvoufázový odličovač na oči Démaquillant Express. Zkusila jsem jich opravdu hodně, ale jen tenhle vyhovuje mým extra citlivým očím! Takže mám v zásobě vždycky tak 3 minimálně :) K mé velké radosti se do výrobku z líčení započítávají i odličovače, takže jsem si pořídila jeden s 40% slevou a druhý s 30% slevou! Pro ty, kterým by třeba vadilo, že je odličovač poměrně mastný, prodává se i verze, která neobsahuje olej (barvu má tmavě modrou).



Další položkou byla cestovní sada 3 výrobků Hydra Specific, kterou jsem si kupovala už loňské léto. Jak název napovídá, jedná se o péči, která hydratuje pleť. Sada obsahuje: Osvěžující pleťovou vodu (50ml), denní hydratační krém (15ml) a noční hydratační krém (5ml). Mě osobně vyhovuje parfemace výrobků, je to taková svěží a příjemná vůně. Jelikož je léto ve znamení cestování a dovolených, je toto balení ideální na cesty. Ten, kdo necestuje může výrobky alespoň otestovat, aniž by si kupoval plné balení. Cena obou sad je 119Kč/ks, takže krása :) Druhou sadou je pro mě novinka pro mastnou a smíšenou pleť Sebo specific. Obsahuje Jemnou čistící gomáž (50ml), ultra matující denní péči (15ml) a péči proti drobným nedostatkům pleti (5ml).




Posledním výrobkem, který jsem nikdy předtím nevyzkoušela je mléko prodlužující opálení Protectyl Végétal. Na léto ideální. Obsahuje malé množství samoopalovací látky, přirozeně zlepšuje opálený vzhled a hydratuje pokožku. Hned po prvním vyzkoušení jsem si zamilovala jeho vůni! Nevím k čemu bych jí přirovnala, ale prostě je božská! Jsem velice ráda, že to není taková ta typická samoopalovací smrdutá vůně :) Mléko se doporučuje nanášet po každém opalování a po aplikaci si umýt důkladně ruce. Obsahuje výtažek z aloe vera a tím tedy zklidňuje pokožku po slunění. Samoopaluje opravdu decentně, takže se nemusíte bát.


A poznámka na závěr: určitě si při cestě do Yves Rocher během června vyzvedněte i letní slevovou knížku, díky které pak během léta (od 1.7 do 31.8) můžete získat řadu slev a výhod! Určitě akci využiju a dám pak vědět, co jsem si pořídila :)

3 komentáře:

  1. letáček mám doma a do yves rocher plánuji koncem měsíce. stojí ta taška za to? vypadá v reálu nositelně i někam jinam než na koupaliště? nepáře se někde? nevím, jestli mi to stojí za velký nákup. naposledy jsem nakupovala, abych dostala diář a ten mě pak doma strašně moc zklamal...

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se taška líbí v reálu ještě víc, než na tom letáčku, má takový akorát rozměr :) Přijde mi celkem bytelná. Na pláž, na nákupy, skladování věcí, cokoliv. Záleží asi na vkusu každého, ale vážně mě potěšila. Doporučuju si jí osahat v obchodě a pak se rozhodnout, jestli za to investice stojí. Ale jestli máš nějaké oblíbené produkty, které kupuješ pravidelně, tak proč k nim nedostat navíc ještě dárek v podobě tašky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem to mléko prodlužující opálení a normálně jsem se po něm do dvou dnů oloupala, jako bych se ani ničím nemazala. Rozhodně ho nedoporučuji nikomu, existující opálení neprodlouží, spíš mě o něj připravilo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)