úterý 14. června 2011

Úlovky z lékárny

Za kosmetickými poklady nechodím jen do drogerií a parfumerií, ale někdy zajdu i do lékárny. Poslední lékárenské úlovky mě mile překvapily. Zejména protože momentálně probíhá mnoho akcí na moje oblíbené výrobky. Jedná se většinou o akce 1+1 zdarma a podobně. První jsem si vyhlédla balení krémů na ruce od Vichy Essentielles. Samozřejmě akce 1+1 zdarma a za stovku, no nekupte to :) Další úlovky jsou také z řady Vichy Essentielles a to fluid na normální a smíšenou pleť a k tomu zdarma čistící pěnový krém pro všechny typy pleti. Poslední je multifunkční tyčinka na citlivá místa s SPF 50+ od Avéne.




První je tedy duopack reparačních krémů na ruce. Balení je akorát veliké(50ml), ideální do i do menší kabelky. Krém je bez parabenů a je hypoalergenní. Obsahuje polyfenoly z růže, které zklidňují pokožku. Krém je opravdu příjemný, rychle se vpíjí do kůže a není mastný. Očekávala jsem možná trochu "voňavější" parfemaci, jelikož Vichy obecně zbožňuji hlavně kvůli parfemaci jejich výrobků. Nicméně chápu, že je hypoalergenní a případná parfemace by pro někoho mohla být na škodu.




Další v pořadí jsou fluid na pleť a čistící krém. Fluid jsem koupila záměrně kvůli blížícímu se létu. Je opravdu lehký, nemastný a na obličeji příjemný. Používám ho i pod make up a až začnou ty pravé letní vedra, budu ho používat jen tak i bez líčení. Obsahuje termální vodu Vichy, hydratuje a rozjasňuje pleť. Neobsahuje však žádný SPF takže na léto je nutné ho doplňovat ještě opalovacím krémem.


Čistící krém je vhodný pro všechny typy pleti. Tonizuje, čistí a odličuje pleť. Používám ho každý večer při sprchování a bez problémů odlíčí obličej od make upu a všeho líčení. Na oči ho tedy pro jistotu nepoužívám, protože je mám extra citlivé, ale na zbytek obličeje je moc příjemný.




A posledním úlovkem je multifunkční tyčinka na citlivá místa Avéne. Ta mě velmi potěšila, protože jsem dlouho sháněla na léto na rty (případně nos) ochranou tyčinku, která by mi na obličeji nevytvořila nehezký bílý film (díky kterému člověk pak vypadá jako mrtvola). A to tato netvoří! Má vysoký faktor 50+, takže věřím, že mě spolehlivě ochrání i na dovolené před silným sluncem. A navíc krásně voní, takže jsem nadšená a spokojená, že již nemusím hledat jinou :)




Jinak určitě doporučuji pokud patříte mezi milovnice kosmetiky z lékáren, využít akcí, které momentálně probíhají. Bioderma má akci 1+1 na vybrané výrobky, La Roche-Posay má akci na termální vody a další a další :) Takže hurá do lékáren! :)

2 komentáře:

  1. a kolik tě, prosím, stála ta tyčinka od Avene? je to sice dva měsíce zpátky, ale i tak :-) Avene používám jako pleťovou kosmetiku, ale teď mám zásobu, takže jsem dlouho v lékárně nebyla, ale tuhle tyčinku bych taky brala :-/ díky ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. stála tuším něco kolem 200Kč, plus mínus, během léta byly různé akce, ale víc než 250 to nebylo určitě :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)