středa 15. června 2011

Tvářenkový speciál

Ahoj všichni,
dneska výjimečně nemusím nic moc dělat, tak jsem se rozhodla přerovnat svojí kosmetickou skříňku a při té příležitosti jsem se rozhodla porovnat všechny svoje tvářenky. Nikdy jsem neměla pocit, že bych na tvářenkách bůhví jak lpěla nebo ujížděla, ale po dnešku mi došlo, že mám celkem slušnou sbírku :) (teda oproti některým nemám vlastně téměř nic :) Některé výrobky o kterých bych se ráda zmínila nejsou vyloženě tvářenky, ale třeba rozjasňující pudry nebo bronzery, ale používám je jako tvářenku. A předem se omlouvám za stav některých tvářenek, léta používání se na jejich vzhledu i stavu podepsaly krutě.


Začnu jednou z nejnovějších tvářenek. Přivezla jsem si jí z New Yorku, jelikož u nás stojí nekřesťanské peníze :) Je to Bella Bamba od Benefitu. Je to první tvářenka s 3D efektem (pro někoho rozjasňovač). Když začátkem tohoto roku dorazila i k nám do obchodů, zaujala mě barva. Na první pohled je velmi křiklavá a nenositelná. Po vyzkoušení jsem změnila názor. Na tváři vytvoří lehoučkou třpytivě růžovou barvu a krásně tváře rozjasní. Takže když jsem plánovala, jakou kosmetiku v zámoří nakoupím, tahle byla na mém wishlistu na prvním místě :) Plus oceňuji i vtipné balení, zrcátko a aplikátor součástí balení. Kdyby u nás nestála téměř 1000Kč už nikdy jinou nechci :)




Když už jsem začala od těch nejnovějších, další v pořadí je tvářenka M.A.C, taktéž z NYC. Té bych vytkla jenom to, že balení neobsahuje žádné zrcátko ani aplikátor. Používám odstín Melba a dle prodavačů z MACu je to nejprodávanější odstín. Vydrží bez problémů celý den. Má lehce nude barvu, něco mezi lososovou a meruňkovou, bez třpytek, takže jí teď na léto uložím a vytáhnu zas na zimu :) Na fotce se tváří trochu do hněda, ale můj foťák rád klame a nechce fotit tak jak bych já ráda.




Dalšími v pořadí jsou tvářenky od E.L.F. Největší plus je asi jejich cena - 35Kč. Za tu cenu člověk nemůže čekat nějaký zázrak, ale celkem mile mě překvapily. Velké mínus u mě mají za otevírání, to je opravdu katastrofální! A trochu víc se sypou, ale to neberu jako velkou zátěž. Balení je menší, takže ho používám spíš na cesty a nosím ho s sebou v kabelce. Odstín Glow je víc do meruňkova, se třpytkama. Odstín Shy je růžový, možná až trochu moc (pro mojí barvu pleti) a je bez třpytek. Na léto se mi více hodí Glow, takže Shy si pujde taky pospat do šuplíku na zimu :)






Z poslední (nebo předposlední) kolekce Essence jsem si pořídila multi color powder. Tajně jsem doufala, že ho budu moci používat jako rozjasňovač na léto. Bohužel mě zklamal, protože je na mě příliš světlý, takže mi na tvářích vytváří spíš takové mdlé světlé skvrny. Nicméně nemusí mě to moc mrzet, stál pár kaček a moc se mi líbila jeho kytičková struktura. Možná ho jednou vezmu na milost a najdu pro něj uplatnění, třeba jako rozjasňovač pod obočí :)




Další tvářenkou, která mě už dlouhou dobu v drogeriích zajímala svým obalem je VIP 3tone Blush od Astoru. Pořídila jsem si odstín 004 Brown, nebo-li tři bronzové odstíny. Všechny odstíny se jemně třpytí, takže na léto jsou ideální. Upřímně, tvářenka není nejhorší, ale používám jen dva nejsvětlejší odstíny, ten nejtmavší mi na mě přijde zas moc tmavý. Nemám to jednoduché při výběru, protože jsem tak divně opáleně neopálená a nemám ráda ani příliš tmavé ani příliš světlé odstíny :) Na balení chválím praktické zrcátko, ale přiloženému aplikátoru dávám velké mínus. Vím, že od něj nelze očekávat závratnou kvalitu, ale Bourjois ve stejné cenové kategorii například ke svým tvářenkám přibalují celkem kvalitní aplikátory. Tento je hodně tvrdý a úzký, takže jediná jeho funkce je oprašování přebytečného pudru z krabičky :)




Ovšem teď bych ráda zmínila své nejoblíbenější tvářenky ve své sbírce a letité stálice. Jednou z nich jsou dva produkty ze Sephory. Ani jeden vlastně není typická tvářenka, jeden je bronzer a druhý rozjasňovač, ale to vůbec nevadí. Ten nejvíc vypoužívaný (bohužel) je rozjaňovač Highlighting powder odstín pink.




Bohužel jak vidíte, zbyly z něj doslova jen trosky :) Chystám se koupit nový, díkybohu ho stále prodávají. Dokonce ve dvou provedení, takto do růžova a jeden do zlata. Kdyby jste ho náhodou chtěly koupit, poznáte ho podle vyrytých kytiček na povrchu. Pro mě je to ideální barva a používám ho i v zimě a vůbec mi nevadí, že se lehce třpytí. Vytvoří moc pěknou barvu na tvářích, takovou přirozenou. Někdy ho kombinuji s tvářenkou a nanáším ho přes ní. Je o něco světlejší než je Bella Bamba ale zase tmavší než ten od Essence. Dala bych za něj ruku do ohně a určitě ho prohlašuji za jeden z mých top 10 kosmetických produktů.




Druhým výrobkem ze Sephory je tento mozaikový bronzer. Je tak akorát hnědý (pro mě samozřejmě) :) Vždycky když jsem si koupila nějaký bronzer, byla to katastrofa, vytvořil mi spíš hnědé fleky na obličeji, ale tenhle má přirozenější barvu, a drobounké třpytky. Tím, že se barva míchá z několika odstínů je světlejší a nemusí se používat jen přes léto. A navíc má SPF 15!




Poněkud historicky a zničeně vypadá i toto trio tvářenek Clinique. Patří také mezi mé oblíbené a drží neuvěřitelně dlouho bez chyby. Běžně v prodeji takto malá balení nejsou, kupuju je pravidelně na Aukru u jedné paní. Cena nejde nikdy přes 190Kč. Samozřejmě to chce sledovat jaké jsou zrovna v nabídce. Balení neobsahuje zrcátko ani aplikátor ale cena to myslím vyvažuje :)




Tvářenka v odstínu Smoldering Plum má trochu studený růžový odstín a drobné třpytky. Nejraději ji používám přes zimu, dokáže vytvořit přirozeně růžové tváře.




Sunkissed je něco mezi tvářenkou a bronzerem. Na léto ideální. Chce to trochu víc opálenou pokožku a za odměnu na ní vytvoří lehce třpytivý bronzový nádech.




Poslední z tria je Peony, složená ze tří barev. Jak si můžete všimnou, nejraději používám nejsvětlejší odstín, nicméně ani smícháním všech tří nic nepokazím a na tváři také vytvoří přirozenou barvu, lehce do bronzova.




A na úplný závěr, jedna klasika, kterou vlastní snad každá milovnice kosmetiky - klasická tvářenka od Bourjois. Mám jí už asi milion let a pořád nedochází! Součástí balení je i zrcátko a docela kvalitní aplikátor. Nevýhodou je, že téměř u každého balení se mi zničilo zavírání. Nevadí, mám jí jen doma v šuplíku a občas opráším vzpomínky a použiju jí. Barva je trochu do oranžova s drobnými třpytkami. Všechny tvářenky (ale i oční stíny) od Bourjois jsou opravdu nesmrtelné a vydrží i pády na zem :) A navíc jsou téměř identické s tvářenkami Chanel (jdou z jedné továrny). Zkuste se nalíčit tou od Bourjois i od Chanelu a nepoznáte rozdíl! Tím ovšem nechci nijak degradovat Chanel, je to jen můj postřeh a také informace od lidí, co se v kosmetickém průmyslu pohybují.


Doufám, že jsem vás neuspala při čtení a určitě se pochlubte se svými nejmilejšími tvářenkami, ať mám stále co zkoušet a objevovat lepší a lepší :)

8 komentářů:

  1. Tvářenky nepoužívám, ale ta od Essence s těma kytičkama vypadá skvělě :)

    OdpovědětVymazat
  2. jako vypadá krásně, ale efekt nic moc :( těšim se na novou kolekci Essence! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takový články mám ráda, dlouhý, hodně fotek:-))...Já mám nejradši bronzery.

    OdpovědětVymazat
  4. to jsem ráda, že to někoho neunavilo, určitě plánuju takovýchto článků víc :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek, hlavně ta Bourjois na konec, to je nostalgie. Byla to moje první dražší tvářenka a hrozně jsem měla ráda tu vůni. A došla mi :-) Teď používám dvě tvářenky od MACu a bronzer Elizabeth Arden. Bronzer je vlastně takový můj must have - v létě i v zimě :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju :) Bourjois je nesmrtelná klasika a čekám až MAC přijde s nějakou novou tvářenkou nebo třpytivým pudrem, abych zas mohla zkoušet.

    OdpovědětVymazat
  7. Můžu opravdu potvrdit,že Bella Bamba je u nás drahá,ovšem kvůli její koupi bych asi nejezdila do NYC,ale zašla si na internet:) Přes ebay.cz se dá už dnes koupit všechno. Stačí zadat název věci kterou hledáte a stát ze kterého by jste ho měla nejraději (z vlastních zkušeností nikdy moc neobjednávám z jiných států než z ameriky nebo anglie). Bella bamba se tam prodává za míň než 500 kc v original balení které je neporšeno!! Už mám druhou a ta první mě stála 350 kc bez poštovného. Samozřejmě,že pořád je to za jednu tvářenku docela hodně,ale myslím,že bamba za to stojí je opravdu bezvadná :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já používám perličky od Avonu. Jsou lehce třpytivé a mají barvu tak akorát - ani moc tmavou ani moc světlou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)