sobota 25. června 2011

Talika Lipocils Expert

Krásné sobotní odpoledne,
jelikož jsem před pár dny nakousla téma umělých řas, dnes mám radu pro ty, kteří by rádi prodloužili své řasy bez pomoci umělých řas. Je to už nějaká doba co jsem objevila malý zázrak od Taliky jménem Lipocils expert. A o co se jedná?




Je to přípravek určený pro růst řas. Věřte nebo ne on vážně funguje! Kdyby mi to někdo řekl předtím než jsem ho začala používat, nebudu věřit. Až když jsem ho sama vyzkoušela a viděla výsledky uvěřila jsem. V nabídce jsou dva produkty - Lipocils a Lipocils expert. Rozdíl je v tom, že Lipocils expert řasy i ztmavuje (díky výtažku z pomerančovníku) a lehce natáčí řasy. Lipocils vypadá jako bezbarvá řasenka, Lipocils expert má navíc na konci kartáčku i jakýsi pěnový aplikátor, kterým sérum nanášíte přímo ke kořínkům řas.


Samozřejmě výsledky se mohou u každého lišit, vždy záleží na vašem růstovém potenciálu řas. Ale používají ho i lidé, kteří neměli téměř žádné řasy a ty jim opět po používání narostly. Efekt samozřejmě vydrží po dobu používání, jelikož i řasy vypadávají. Před Lipocilem jsem zkoušela asi dvě různé řasenky slibující stejný efekt, ale žádná nefungovala jako ta od Taliky.




Základní používání je na 28 dní, kdy nanášíte sérum vždy ráno před líčením a večer po odlíčení na čisté řasy. Po 28 dnech uvidíte výsledky a poté stačí už jen nanášet Lipocils pro udržení efektu tak 2-3 týdně. Sama za sebe říkám, že je báječný a OPRAVDU funguje. Asi mi to nebude věřit, dokud samy nezkusíte. Takže dobrá zpráva je, že nemusíte řasy prodlužovat jen uměle, ale ta špatná zpráva pro někoho může být cena. Ta se pohybuje okolo 1000 Kč, na internetu ho lze sehnat levněji (tak jako všechno :).



2 komentáře:

  1. ja taliku pouzivam pol roka, a paradoxne nejake vysledky vidim az po 5 mesiacoch kazdodenneho pouzivania 2x denne, po 28 dnoch som skor pozorovala menej rias...ale to sa u kazdeho moze lisit a tiez som citala dost chvaly na toto serum.

    OdpovědětVymazat
  2. tak to na mě asi působilo sérum zázračně rychle, nicméně to, že opravdu funguje mě přesvědčilo také v momentě, kdy si paní vedle mě ve frontě kupovala najednou asi 5 kusů Lipocilu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)