neděle 19. června 2011

Sundance samoopalovací sprej na tělo a obličej

Dobré nedělní ráno, 
určitě jste si už všimli, že hrozně ráda prolézám všechny možné i nemožné drogerie a parfumerie a zkouším všechny novinky, co objevím :) Jednou z posledních novinek, co jsem objevila a musela vyzkoušet, je samoopalovací sprej na tělo i obličej od Sundance (k sehnání v DMku).




Dlouho jsem váhala, jestli do toho mám jít, mám trochu strach z účinků samoopalováků obecně. Většinou jsem skončila jak flekatý dalmatin :) Po samoopalováku ve spreji jsem pokukovala už v době, kdy byl na trhu jen Loréal Sublime Bronze (myslím z těch levnějších verzí). Nicméně jsem nechtěla investovat tolik peněz do výrobku, u kterého jsem si nebyla jistá výsledkem. Přece jen myšlenka toho, že díky spreji dosáhnu krásného opálení se zdála příliš utopická. Až letos jsem podlehla. Možná i vidina nízké ceny mě nějak ohromila a já se rozhodla opálení ve spreji vyzkoušet. Do dovolené u moře daleko a vypadat celé léto jako vápenka nechci :)




Přiznávám, jsem srab a zatím barvu i styl použití testuji jen na rukách a na obličej jsem se neodhodlala. Ale slibuji, že hned jak vyzkouším, pokusím se přidat fotky před a po použití :)


A moje dosavadní dojmy? Výhoda je, že sprej lze použít jak na obličej, tak i celé tělo. Balení je celkem velké (150ml). Cena je oproti konkurenčním výrobkům opravdu nízká (59Kč), takže pokud někdo nebude spokojený, nemusí ho investice tolik mrzet. Sprej se doporučuje stříkat ze vzdálenosti 20cm na suchou a čistou kůži a samozřejmě po aplikaci se doporučuje min. 3 hodiny nechodit do sauny, sprchy a podobně. Ztmavnutí pokožky je patrné už po pár hodinách. Barva mi přijde tak akorát tmavá. Tím myslím, že je rozdíl na kůži vidět, ale ne tolik, aby to působilo nepřirozeným dojmem. Sprej se prodává ve dvou barevných verzích, co jsem tak vypozorovala, já si vybrala tu světlejší, pro jistotu.


Etiketa slibuje opálení s výdrží až 3 dny. Za sebe mohu říct, že i po 4 dnech je stále opálení viditelné a mizí rovnoměrně. Snad se už brzy odhodlám vyzkoušet sprej i na obličej a budu vypadat jako po týdenní dovolené u moře :)

5 komentářů:

  1. vypadá to hodně dobře, tak to asi vyzkouším, protože vypadám jako sněhurka :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. tak dej určitě pak vědět, jestli jsi spokojená :) a nejlépe i s fotkama, jak jsi krásně snědá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím všechny,
    tenhle sprej je úžasnej, nemá nepříjemný zápach, aplikace bezproblémová, krásná barva, prostě super. Používám ho již 2 roky,ale v prosinci 2011 vymyzel snad ze všech drogerii DM v ČR. vůbec ho nemůžu sehnat. Jak jste na tom vy?

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)