sobota 11. června 2011

Štětce - speciál

Hezký večer všem, dneska jsem se rozhodla napsat článek o štětcích, které používám. Nejsem určitě žádný expert, ale na úvod bych ráda podotkla, že dobrý štětec je základ líčení. A slovem dobrý nemyslím super drahý!
Jinak dneska jsem si pořídila opět nějaké kosmetické novinky, ale o tom až později, až je budu mít na vlastní kůži otestované :) A ještě poslední tip, který sice není z kosmetické oblasti, ale určitě neváhejte vyzkoušet - Mango má 50% slevu na VŠECHNO zboží!!! Bohužel nevím, jestli se jedná úplně o všechny prodejny, nicméně ta v Praze Na Příkopech tuto akci má! Tak neváhejte... Tak a teď ty štětce :)


Takže toto je část sbírky, nefotila jsem úplně všechny. Většinu štětců mám ze Sephory, protože se mi celkem osvědčily a poměr kvalita cena je přijatelný. První štětec je určený na tvářenku (číslo 40) a je jeden z mých nejoblíbenějších, protože se s ním tvářenka opravdu dobře nanáší a jde s ním dobře obličej stínovat. Další je smudge (číslo 14) a je ideální na smoky eyes nebo na tvoření linky z očních stínů. Třetí je concealer (číslo 46) určený na korektor, na roztírání make upu je celkem malý, ale možná by někomu jinému vyhovoval i na něj. Nepoužívám ho tak často, protože někdy není čas na líčení, ale když si chci s líčením pohrát a chci aby dlouho vydrželo, tak po něm sáhnu. Poslední ze Sephory je all over shadow (číslo 22). Tento štětec je můj úplně nejoblíbenější (co se týče štětců určených pro líčení očí)! Krásně se s ním nanáší jak pigmenty tak i pevné stíny, dobře s ním jde stínovat přechody jednotlivých barev a mám takový osobní pocit, že když se líčím štětečkem a né pěnovým aplikátorem, že stíny déle vydrží a celkově jsou sytější a prostě takové "hezčí" :) Všechny Sephora štětce jsou opravdu kvalitní, nepadají z nich žádné štětinky a jsou jemné. Za sebe určitě doporučuji.
Zbylé štětce jsou mix různých značek. Fialový s kulatou špičkou je od Essence. Příjemně mě překvapil, líčí se s ním také opravdu dobře, hodí se na smoky eyes a používám ho jako cestovní štěteček, který mám pořád sebou. Štěteček s tenoučkým hrotem je od Dermacolu a je určený na nanášení flitrových stínů nebo na tvoření tenkých očních linek. Aplikace je s ním opravdu přesná jelikož je hrot štětečku pevný. Úplně poslední a čtvrtý od konce jsou od Oriflame. Poslední štětec používám zejména na očištění oblasti pod očima, když se líčím a stíny trochu opadávají. Jiné využití jsem pro něj zatím nenašla :) Nicméně materiál štětinek je celkem slušný. Druhý od Oriflame je určený na make up, ale používám ho také jen když mám více času na líčení. Poslední je z HM. Při nákupu jsem neočekávala absolutně žádnou kvalitu. Kupovala jsem ho s tím, že ho jen zkuším, případně rovnou vyhodím a moc mile mě překvapil! Materiál je taky na můj vkus dobrý, štětinky nevypadávají a používám ho na fixační bezbarvý pudr.




Tyto štětce jsou takové spíš "speciální". Nepoužívám je denně, ale jen na určité příležitosti. S prvním štětečkem se dobře nanáší krémové oční stíny, druhý a třetí je dobrý na stínování a nanášení stínů a poslední je nejlepší na tvoření očních linek.




Poslední kategorií je malá sbírka kabuki štětců. O tom od ELF jsem již jednou psala v recenci o ELF kosmetice. Takže se více rozepisovat nebudu, je moc příjemný, kvalitní a ideální na nanášení např. tělového bronzeru ( na líčení obličeje mi přijde dost veliký). První je kabuki ze Sephory, mám ho už leta a taky ho zbožňuji. Nejlepší je na nanášení pudru. Prostřední je z HM, musím říct, že jeho kvalita mě také mile překvapila a používám ho jako cestovní štětec na tvářenku. Nicméně využití má široké, záleží na každém, na co mu vyhovuje.




Ještě jeden pohled na HM štětce, které mě mile překvapily!




Tohle sice úplně nepatří do kategorie štětců, ale je to taková moje osobní vychytávka. Když mi dojde nějaká řasenka a líbí se mi její kartáček, důkladně ho omyju od barvy a pak podle libosti používám klidně i s jinou řasenkou nebo jen na pročesávání řas či obočí :)


A úplně na závěr, je důležité se o své pomocníky i důkladně starat. Štětce by se měly pravidelně mýt, aby se v nich nemnožily bakterie. Já jednou za čas dopřeji štětcům vodní lázeň. Opláchnu je v dětském šamponu a nechám je volně uschnout. A tak obden je čistím tímto čističem na štětce od Sephory. Stačí na štětce nastříkat a otřít do ubrousku. Čistič obsahuje alkohol, takže se bakterie nemají šanci množit :) Jinak pokud někdo shání alternativu čističe, prodává ho i ELF a prodává také i šampon na štětce. Ten zatím ale ozkoušený nemám.


A co vaše zkušenosti se štětcema? Jaké značky štětců používáte nejraději a jaké se vám neosvědčily? :)



1 komentář:

  1. ha, ten kabuki ze sephory mám taky... už asi deset let. byl to můj první.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)