pátek 17. června 2011

Sephora Eyestick

Krásné dopoledne, 
dneska mě čekají pracovní povinnosti, takže bude jen menší článek. Před nějakou dobou jsem v Sephoře objevila zajímavou oranžovou krabičku a moc mě zajímalo, co za poklad je uvnitř :)





Krabička skrývá Eye Stick, nebo-li tyčinku na oblast očí. Tyčinka má za úkol osvěžit a omladit oční okolí. Tyčinka navíc obsahuje drobné pigmenty odrážející světlo, které  zmírňují kruhy pod očima.




Můj dojem po několikatýdenním používání? Tyčinka po nanesení jemně chladí oční okolí, je to velmi příjemné třeba před spaním nebo naopak po ránu. Jelikož mám velmi citlivé oči i oční okolí vyhovuje mi ji používat i během dne, nemám pak tak napnutou kůži v okolí očí. Účinek je ještě znásobený, když dám tyčinku do lednice. Vyhovuje mi také, že tyčinka není nijak parfémovaná. V minulosti jsem zkoušela několik podobných produktů a vždy mi vadila jejich parfemace. A jestli kryje i kruhy pod očima? Nemůžu říct, že by mi je vyzmizíkovala, to se mi bohužel asi nikdy nepodaří, nicméně mám pocit, že se tmavá místa o něco zlepšila. A s čím mi nepomůže tato tyčinka, dotáhne k dokonalosti korektor :)
K dostání pouze v Sephoře za 199Kč.



2 komentáře:

  1. jééé, to je super. a já to dneska v sephoře přehlídla. asi se budu muset jít v pondělí podívat znova.

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě doporučuju, zajímal by mě názor i někoho dalšího, neznám zatím nikoho,kdo by tento produkt taky testoval. Mají ve stejné řadě ještě i korektor na pupínky a tuším, že nějakou emulzi nebo fluid na obličej :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)