neděle 12. června 2011

Podkladová báze Artdeco


Hezký večer, dneska jsem se rozhodla podělit se s vámi o zkušenost s podkladovou bází pod oční stíny Artdeco. Je to nejlepší vychytávka co znám, co se týče výdrže líčení. Je to neuvěřitelné, ale po použití této báze, vám oční stíny vydrží bez hnutí celý den případně i noc :) A je skoro jedno, o jakou značku očních stínů se jedná, protože báze udělá ze všech stínů dlouhodržící a zářivé stíny. 




Báze je ukrytá v maličkém kelímku. Velikostí se nenechte zmást, jelikož použijete pokaždé jen maličko a vydrží opravdu věčně :) Báze vypadá jako světlý tuhý korektor, který nanesete na oční víčka a poté aplikujete svoje stíny, jak jste zvyklé. Mě se nejlépe nanáší prstem. Investice je to rozumná, cena se pohybuje cca kolem 200 Kč a je k dostání v síti parfumerií Marionnaud. Rozhodně doporuči vyzkoušet, testovala jsem i bázi od Benefitu Stay don´t stray a ta je katastrofální! Akorát zvýrazní jemné linky a vrásky v oblasti očí a neudělá tolik parády jako ta od Artdeca!


Pro mě je už nějakou dobu tato báze v top 10 v mé kosmetické taštičce, tak jestli si lámete hlavu jak prodloužit výdrž očních stínů a jak se vyhnout nehezkým "slitým" pruhům na víčkách, určitě vyzkoušejte a už nikdy nebudete chtít nic jiného. Slibuji :)

1 komentář:

  1. prima, zrovna jsem si ji objednala,když ji všichni tak chválí!báze od manhattanu vydrží max 5-6 hodin, není to ono, pokud chci vypadat k světu v práci a pak večer někam vyrazit :)
    míša

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)