úterý 28. června 2011

Papagena na vlastní kůži

Ahoj všichni, dnes je tu slibovaná recenze již vyzkoušených výrobků z nové kolekce Catrice - Papagena. Ten, kdo četl můj včerejší článek už asi zjistil, že kolekce celkově nestojí za nic. Nicméně vybrala jsem si dva produkty, které vypadaly nadějně.




Prvním produktem, který jsem riskla vyzkoušet byl lak na nehty. Je to na první pohled krásná fialová barva bez třpytek (odstín C04 Bird of Paradise). Světe div se, lak mě mile překvapil. Dobře se nanášel, rychle schnul a hlavně stačila jen jedna vrstva laku a barva dostatečně kryla (což jsem už dlouho nezažila). Já osobně ale preferuji dvě vrstvy. 




Celkem nemám co vytknout, možná jen barevná škála kolekce není pro každého.




Druhým produktem z kolekce je barevná paletka (odstín C01 Rumble In the Jungle).






Barvy jsou celkem zajímavé a pro mé hnědé oči celkem i slušivé. Design paletky se mi líbí, obal je celkem bytelný, jedinou věc, kterou bych vytkla je, že se stíny tak trochu pohybují. Abyste tomu rozuměli, každý stín je nalepený do drážky v paletce a to způsobuje drobný pohyb, když aplikátorem stíny nanášíte.




Co se samotných stínů týče, nemám taky co bych vytkla. Jsou dobře pigmentované, mají drobné třpytečky a dají se spolu dobře kombinovat. Držely bez problémů (také asi díky báječné oční bázi od Artdeca, o které se tak ráda pokaždé zmiňuji :)




Podle mého skromného názoru jsou tyto dva produkty (myslím obecně laky i stíny) jedny z mála použitelných z celé kolekce, která většinu lidí, jak jsem četla zklamala. Upřímně se těším teda raději na novou kolekci Essence, která se snad objeví na pultech obchodů v brzké době. To snad takové zklamání nebude :)


Měl někdo z vás také "odvahu" vyzkoušet něco z nové Papagena kolekce? :)

6 komentářů:

  1. no já si možná koupím tvářenku... na essence jsem se taky těšila, protože se mi moc líbí balení těch nadcházejících kolekcí, ale to je tak všechno, takže i u essence nejspíš skončím akorát se soufflé tvářenkou a nazdar bazar.

    OdpovědětVymazat
  2. tahle kolekce od Catrice mě taky neuvěřitelně zklamala! měla jsem zálusk na tvářenku a když jsem ji zkusila v obchodě..., prostě hrůůůůza! a rtěnku nazývat rtěnkou je ostuda pro všechny ostatní rtěnky! ale neodolala jsem stínům, mám tu druhou paletku a zkusila jsem i jeden lak v odstínu C02 Welcome to the Jungle

    OdpovědětVymazat
  3. mna catrice zatial nepresvedcil ku kupe tienov, nie ze by som ich uz nemala dost, ale z testerov sa mi zdalo, ze su dost blede, slabo pigmentovane (nemyslim konkretne tieto..)

    OdpovědětVymazat
  4. na tvářenku pozor, vážně nebarví ani trochu :(

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem si z téhle kolekce pořídila ten tmavě zelený láček a nevypadá vůbec špatně :-) ale jinak mě nijak zvlášť nezaujala :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)