pátek 17. června 2011

Novinky

Hezký večer všem, dneska jsem v rámci práce trávila několik hodin v Sephoře a objevovala novinky. Zaujalo mě několik produktů, jak jinak :) Krátký přehled toho, co se chystám v nejbližší době osobně vyzkoušet.


Nové laky na nehty Bourjois, které slibují výdrž až 10 dní! Tuhle výzvu přijímám a brzy začnu zkoušet. Můj vybraný odstín je třetí z leva .



Jumbo voděodolné tužky na oči. V nabídce je 12 barev, já zůstala při zemi a vyhrála to u mě černá barva. Chystám fotodokumentaci o tom, jak jsou doopravdy voděodolné :)


Další zmínka patří probíhající akci 2+1 zdarma - u laků na nehty značky Sephora. Výběr barev je neuvěřitelně pestrý, takže kdo přemýšlí o rozšíření sbírky svých laků, má teď dobrý důvod :)


A do třetice také laky, pro změnu zase Orly, taktéž má Sephora akci, při nákupu nad 500 Kč dostanete mini lak Orly zdarma :)

Dneska jsem si svůj wishlist opět obohatila o spoustu krásných a nezbytných maličkostí (zbytečností :) ) A už se nemůžu dočkat, až všechno sama vyzkouším a podělím se s vámi o svoje dojmy.

Mějte krásný zbytek pátečního večera

Rendy

3 komentáře:

  1. jééé to ale musí být krásná práce... trávit několik hodin v sephoře.

    OdpovědětVymazat
  2. ten lak co si si vybrala na vyzkoušení vypadá úchvatně.)

    OdpovědětVymazat
  3. Trb: no, jak kdy je to krásná práce, někdy je to spíš pěkná otrava :) záleží hlavně na lidech, se kterýma musí člověk pracovat!

    Lálilálilá: děkuju,dalo mi práci vybrat jen jeden, všechny jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)