pondělí 6. června 2011

Nejlepší odlakovač

Zdravím vás, dneska bohužel není opět čas na "lepší" a hodnotnější článek, tak se podělím alespoň o jeden ze svých oblíbených výrobků. Je to odlakovač od Ebelin (k sehnání v Dmku). Je bez acetonu,  krásně voní (kupodivu) a navíc obsahuje arganový olej.

Co mě hlavně přimělo k nákupu bylo praktické balení s dávkovačem, který jsem zatím viděla jen u odličovacích přípravků. Jednoduše položíte čistý odličovací polštářek na dávkovač a zapumpujete. Velkou výhodu vidím v tom, že nemusíte odlakovač neustále zavírat a otevírat, dokud si neodlakujete obě ruce a po pokoji se nebude linout takový ten (bez)acetonový odér :)


Dávkování je tedy praktické a s kvalitou odlakovače jsem velmi spokojená! Když to porovnám s dřívějším odlakovač od Avovu (který byl příšerný) je to velký rozdíl! Balení je navíc docela velké (125ml) nebo se mi to alespoň zdá. A cena? Kolem 35Kč, takže taky příjemná.



PS: pořád platí GIVEAWAY pro pravidelné followery! Připomínám, že vítěz si pak může vybrat mezi tělovým mlékem nebo sprchovým gelem od Sephory! :) (víc info v jednom z posledních článků)

4 komentáře:

  1. jo tak tohle v našem dm nemají...

    OdpovědětVymazat
  2. to je divný, všude, kde jsem se zatím koukala ho měli :) Možná je to novinka a chvíli trvá, než se dostane do všech prodejen.

    OdpovědětVymazat
  3. Tá pumpička je super, ja mám odlakovač Cien ktorá ju má tiež :) Ale tento konkrétny odlakovač som u nás v Dm nevidela :/

    OdpovědětVymazat
  4. u nás v DM ho majú,tiež bez acetónu, ale vo fialovej fľaštičke. Na základe tvojej a aj iných recenzií, som po ňom siahla. Cestou domov sa mi rozlial v kabelke. Ok. Doteraz viečko netesní a preteká. A niečo s ním odlakovať? tak to je boj na 20 minút... never ever...:(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)