úterý 14. června 2011

LUSH poprvé

Zdravím vás všechny, 
před nějakou dobou jsem zašla do obchodu LUSH a chtěla vyzkoušet nějaké produkty. Četla jsem mraky recenzí na všechny možné Lush výrobky, a většina z nich vychvalovala výrobky až do nebes. Takže jsem tak trochu podlehla a musela taky sama něco vyzkoušet. Volba padla na tuhý kondicionér Jungle. Snad každá recenze začínala slovy: ten tak krásně voní apod...Abych byla upřímná, mě teda opravdu nezavoněl. Ani na poprvé, ani doteď bohužel. Vůně mi bohužel nepřijde nijak voňavá, mě osobně připomíná vůni "mýdla z jelena", nebo jak jinak to přirovnat. Prostě úplně obyčejné mýdlo.



Nicméně i přes tento malý nedostatek jsem se rozhodla kondicionér vyzkoušet. Běžně kondicionéry nepoužívám, protože se mi pak rychle mastí vlasy a tak nějak mi přijde, že není potřeba ho používat. Jungle slibuje snadné rozčesávání po použití, což opravdu můžu potvrdit. Vlasy jsou jemné a snadno se rozčesávají. Nicméně další nedostatek spatřuji v aplikaci. Mě osobně nevyhovuje přejíždět kondicionérem po vlasech, protože mi je neuvěřitelně cuchal a docela to tahalo. Nijak nepěnil a nebyla jsem si úplně jistá, že jsem ho dobře aplikovala na všechny vlasy. Když se však začal z vlasů smývat, byly jemné a hebké. Takže když přivřu oči nad mě nelibou vůní a celkem nepříjemnou aplikací, jsem spokojená s výsledkem.




Nebudu tvrdit, že by mě extra oslnil a že bych ho od teď musela kupovat ve velkém. Splnil co sliboval a to je hlavní. Doufám, že až budu testovat jiný Lush výrobek, budu odvázaná alespoň z poloviny tak jako všechny Lush maniačky :) Nicméně je možné, že někdo je z něj nadšený a vyhovuje mu. A o tom to celé je :)


A co vaše zkušenosti s LUSH výrobky? Používáte nějaký produkt, bez kterého už teď nemůžete být? :)

3 komentáře:

  1. Jungle ani pěnit nemá takže s tím si hlavu nelam :) Já jsem s aplikací spokojená. Musíš přijít na svůj vlastní styl.

    OdpovědětVymazat
  2. Já doufám, že se s ním ještě nějak sžiju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jungle jsem měla, vůně mě nadchla - byla doopravdy taková "džunglózní", ale s tou aplikací byl problém, jak říkáš - nikdy jsem nevěděla, kam všude už jsem ho nanesla, vlasy se v průběhu aplikace docela zcuchaly a tak... nebylo to úplně příjemné. A zas se mi ho nechtělo rozpouštět v kalíšku s vodou a nanášet jako tekutý, to mi přišlo jako plýtvání. Jestli ho jednou zkapalní, jsem první v řadě na jeho koupi! :)
    Verunka, www.udvouverunek.wordpress.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)