čtvrtek 16. června 2011

Letní lakování

Léto se nám kvapem blíží a tím pádem i možnost jak se pořádně barevně vyřádit na nehtech. Moje poslední úlovky laků na nehty jsou trochu víc barevnější, než běžně nosím a až mě s takto barevnými nehty uvidí v práci, asi budu mít velký problém :) Nicméně nešlo odolat.



Prvním je sytě žlutý lak Maybelline v odstínu Urban Lemon. Na první dojem je to opravdu pěkná letní barva. Mě stačily dvě vrstvy, aby byl lak dostatečně sytý a kryl. Malá nevýhoda je, že docela pomalu schne. Ale za 30 Kč docela dobrá investice. Inspirací mi byl lak Chanel - Mimosa, který mě při listování časopisem nedávno velmi zaujal.




Druhým je lak Rimmel 60seconds v odstínu Pink Punch. Nikdy jsem nijak extra laky této značky neměla ráda, a tento jsem koupila protože mě zaujala krásná tmavě růžová barva. Velkým překvapením bylo, že opravdu uschnul během chvíle. Další plus je plochý štěteček, kterým se dobře nehet lakuje a další a ten nejlepší fakt, lak drží! Mě vydržel bez hnutí více jak 4 dny a kdybych ho nemusela odlakovat, věřím, že by to i týden přečkal bez větších potíží! Dvě vrstvy bohatě stačily a nepoužila jsem ani žádný nadlak.





5 komentářů:

  1. ten žlutý vypadá luxusně škoda že si nevyfotila jak vypadá na ruce

    OdpovědětVymazat
  2. mám tu fotku v počítači, ale nechtělo se mi jí sem dávat :D proto jsem to nalakovala na ten tip :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na laky od Maybelline jsem se dneska dívala, ale tento úžasný odstín tam nebyl. Musím tam zajít zítra a obejdu všechny drogerie ve městě. Ten musím mít!

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho sehnala ve Schleckeru, určitě ho někde budou mít :)

    OdpovědětVymazat
  5. hmm, pink punch jsem pořád nějak přehlížela, asi tím, že je matný, ale vypadá dost dobře

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)