středa 22. června 2011

Lékárenské úlovky podruhé

Krásný večer všem, 
dnešní článek se týká opět kosmetiky z lékárny. Respektive šla jsem si pro svůj letní must-have výrobek a to je termální voda ve spreji a náhodou narazila na další "drobnost" a rozhodla se jí vyzkoušet. Nejdříve tedy ta termální voda ve spreji.




Naučila jsem se jí používat po své první cestě do Paříže, kde tyto vody prodávají i v sámoškách. Začínala jsem se sprejem od Evianu, Vichy, Avéne a momentálně mám La Roche-Posay. Po letech používání jsem nezjistila žádný rozdíl mezi výše zmíněnými. Hlavní je pro mě jejich efekt okamžitého osvěžení. Takže na značce absolutně nezáleží, dle mého skromného mínění :) Momentálně byla výhodná akce na tyto termální vody. Prodávají je po dvou a buď velké nebo kabelkové balení. Já sáhla po menším do kabelky, jelikož velké balení Avéne mám stále ještě doma. Tento duopack stojí 95Kč větší balení je tuším okolo 170Kč. Na léto je pro mě nezbytná! Není nic lepšího než si v největším vedru osvěžit obličej. Mohu jí doporučit i při cestování letadlem, protože jak všichni víme, na palubě je hodně suchý vzduch, který pleti nedělá dobře. Tyto vody se doporučuje používat například i na zklidnění podrážděné pokožky nebo jako základ pod make up (či na jeho zafixování, ale o tom by vám asi víc pověděl nějaký kosmetický odborník). Pro mě jsou jedním slovem báječné a neudělám bez nich krok :) A když už jsem byla v tom nákupním víru, padla mi do oka krabička s cestovní velikostí výrobků La Roche-Posay.




V prodeji jsou 4 verze různých produktů. Nepokrytě přiznávám, že jsem se moc nezajímala o ostatní tři verze, zajímala mě samozřejmě ta na smíšenou pleť. Vyloženě na smíšenou pleť však žádná neexistuje a tak mi byla doporučena verze hydratační. Cena je adekvátní 90Kč. Což mi nepřijde nijak moc a člověk si alespoň otestuje, jak jeho pleť výrobky bude snášet. A co všechno tato kouzelná krabička obsahuje??




Termální vodu ve spreji (výborně, na léto jsem už kvalitně zásobená :) ), micelární vodu na odličování, hydratační krém a navíc ještě balení opalovacího krému s SPF 50+. Všechno v roztomile malém balení, na cesty nebo do kabelky opět ideální. Opalovací krém si šetřím na slunečné dny, kterých si zatím moc neužívám. O termální vodě ve spreji jsem svou chválu již napsala. Micelární voda je bez parfemace, takže je vhodná i pro extra citlivou pleť. Je stejně dobrá jako Bioderma senzibio H2O, kterou léta používám. Extra rozdíl mezi oběma zatím nevidím nicméně na micelární vody taky musím zapět chválu. Kdo je používá, jistě bude souhlasit. A nakonec hydratační krém Hydreane, taktéž bez parfemace, pokožka po něm byla na dotek příjemná, nijak mi nevadil a natrvalo se usídlil do mé kosmetické taštičky, kterou sebou vždycky všude beru.
Hlavní myšlenka dnešního článku tedy byla v tom, že v létě se bez termální vody ve spreji prostě neobejdete a že probíhá zmiňovaná akce na tyto balíčky :) A poslední co bych ráda dodala, součástí balíčku je i kupon, který když vyplníte a pošlete s účtenkou získáte krém od La Roche-Posay zdarma. Podmínka je, že na účtence musí být jeden z produktů z vašeho balíčku, který jste si zakoupili. To znamená, oblíbíte si z balíčku např. termální vodu ve spreji, koupíte si jí a pak účtenku s kuponkem pošlete a čekáte, jestli vám krém opravdu přijde. Snad jsem to napsala srozumitelně :)


Máte také dobré zkušenosti s termálními vodami ve spreji? Používáte je nebo vám přijdou zbytečné?

3 komentáře:

  1. já osobně termální vodu nemám ráda přijdu si pak že sem rozmazaná a divně lepím.)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím poděkovat za tip, hned jsem si říkala, že musím koupit. U nás přímo tuhle sadu neměli (také mám smíšenou pleť), tak jsem vzala pro citlivou s tím, že to dám mamce k narozeninám. Tak doufám, že se jí bude líbit. Ale zatu cenu je to fakt super :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to jsem ráda, že jsem někoho inspirovala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)