čtvrtek 23. června 2011

krémy na ruce - speciál

Dnešní článek bych ráda věnovala krémům na ruce, neboť patří do mé základní kosmetické výbavy a nevycházím bez nich z domu. Jelikož jsem tak trochu ujetá na mytí rukou (tak 20x denně je standard) musím se o kůži na rukou patřičně postarat. Mám krémy na ruce po celém pokoji plus v kabelce. Vyzkoušela jsem jich mnoho, posbírala jsem alespoň současné "kousky" a podělím se s vámi o své dojmy z nich.




Začnu tím nejlepším. Tím je bezkonkurenčně krém na suché ruce od L´Occitane. Krásně voní, zanechává úžasně jemnou a hydratovanou pokožku a není mastný a to je největší plus! Navíc mě dostal svým stylovým balením (kovová tubička). Malá nevýhoda? Jeho cena, patří do kategorie dražších krémů na ruce. Tento nedostatek lze obejít tím, že si krém koupíte v duty free shopu na letišti, kde je cena o hodně menší a přijatelnější :)




Jedním z nejmladších v mé sbírce je Pure natural od Nivei. Oceňuji jeho příjemnou vůni a texturu krému. Je hodně výživný, malinko mastnější, takže ho používám raději na noc. Z drogerkových krémů patří k těm lepším, co jsem měla možnost vyzkoušet.




Od Dermacolu mám asi nejvíce krémů na ruce. Ani vlastně nevím proč. Nicméně také patří mezi ty lepší, se kterými jsem měla co dočinění. Tento patří do kategorie anti-aging (omlazující). To zatím naštěstí nepotřebuji :) Má krásnou vůni, ale je docela tekutý. Takže není tak výživný, když člověk potřebuje vzpruhu pro svoje ruce. Určitě bude vyhovovat všem, kteří nemají rádi hutné, těžké krémy.




Druhý Dermacol krém Beautiful hands obsahuje vitamin E a Panthenol. Strukturou je něco mezi hutným a tekutým. Prostě takový průměr. Nemám k němu žádnou výhradu ani co se parfemace týče.




Poslední Dermacol kousek se jmenuje Gold Elixir a obsahuje kaviár. Je také určený pro zralejší pokožku rukou, kterou regeneruje a navrací jí mladistvý vzhled. Dostala jsem ho jako dárek, takže nekoukám na to, že není určený vyloženě mému věku. Parfemace také příjemná, je spíše tekutější a také potěší milovnice lehčích konzistencí krémů. Praktické je i jeho menší balení.


Tento velmi intenzivně hydratační krém od Garnier používám jen v zimě, protože je opravdu hodně hutný. Což samozřejmě musí být, jelikož regeneruje i popraskané ruce. Miluji jeho příjemnou vůni. Někdy ho používám i na regeneraci chodidel, protože opravdu hojí a pomáhá popraskané kůži.




Poslední krém z těch "lepších" co jsem mohla sama vyzkoušet je od Avonu. Za jeho cenu jsem neočekávala nic zázračného, proto mě velmi mile potěšil. Jak svou parfemací tak i texturou. Není úplně tekutý ale ani hutný, také takový průměr. Na ruce vytvoří ochranný film a vyživuje pokožku.




A teď přicházejí na řadu bohužel i horší krémy. Jednoznačně nejhorší co jsem kdy vyzkoušela byly krémy od Dove. Nemám žádný problém s touto značkou obecně, naopak její parfemace mě vždycky přitahovala. Ale jakékoliv krémy na ruce jsou katastrofa! Jednak se mi vždy osypaly ruce, pálila mě kůže, krém má nepříjemnou texturu, takovou mazlavo-lepivou. Vůbec nevyživuje pokožku rukou a divně voní. Vůbec ne ve stylu Dove. Takže už nikdy víc žádný pořizovat nebudu, i kdyby mi ho někdo dával zadarmo :)




Druhá krémová katastrofa je pro mě krém od Avonu z řady Planet Spa s bambuckým máslem. Těšila jsem se, jak bude krásně hydratovat, jak to má bambucké máslo ve zvyku. Když opomenu to, že vůbec nevoní, doslova páchne, tak i textura je nepříjemná. A navíc když zaschne, tak na víčku tvoří nepěkné tmavé cucky krému. Tento krém si určitě také nikdy víc nepořídím!


Samozřejmě používání krémů na ruce je velmi subjektivní. Pro někoho báječně voní jeden a pro druhého je "ohavný". I výsledky působení krémů se liší člověk od člověka. Berte mé hodnocení proto s nadhledem. Já si svůj top krém už našla a budu se ho držet.


A co vaše krémy na ruce? Jaké jsou vaše zkušenosti a dojmy? :)

8 komentářů:

  1. mne praveze loccitane nevonia, ja ked ho dost ludi ospevuje ako bezkonkurencny:), mala som aj elxir hand bol k nejakemu casaku, a s dove je strane spokojna moja mama:)

    OdpovědětVymazat
  2. Garnier jsem měla a byl super, naprosto souhlasím. Též avon (ten co chválíš) jsem měla a taky fajn. L´occitane, jsem v krámku zkoušela a krásně mi voní a jak mi bezvadně zjemnil ručky a ten obal. Jenže za tu cenu? Zatím ho tedy nevlastním. :-(

    OdpovědětVymazat
  3. L´Occitane má víc druhů s různýma vůněma. Ty jiné se mi taky nelíbily, ale tenhle je bezkonkurenční. Tak to má mamka kliku, mě Dove nesednul, ale prostě 100 lidí, 100 jiných zkušeností :)

    OdpovědětVymazat
  4. btw. ke komentáři u mě. O tvojí giveaway vím a doufám že vyhraju! Mlíko od Sephory chci vyzkoušet dlouho, tak jako musím vyhrát! :-D
    (navíc jsem si řekla, že znova do Sephory na 1+1 prostě NEPŮJDU!) :-)

    OdpovědětVymazat
  5. já bych si ten L´Occitane taky za 800,- nekoupila, ale v těch duty free jsou fakt za pár kaček :) No neboj, už tedka plánuju další giveaway a jednou to určitě vyjde :) čekám, jestli ještě dorazí 7 pravidelných čtenářů :)

    OdpovědětVymazat
  6. mne L'Occitane nevyhovuje nejak vobec :) mala som po nom take suche ruky ako pred nim, teda ani nepolepsil ani nepohorsil. je pravda ze som mala len ten mensi za 180/190Kc.
    a pre zmenu mojim najoblubensjim je presne tento Dove :D mne jeho struktura vyhovuje a aspon sa velmi rychlo sa vstrebe.
    najnovsie mam Cien z Lidlu, ktory vonia velmi pekne ale ako krem nanic :) a minule som si nutne kupila v Tescu na Maji NAturalis Cannabis (konopny z The Body Shopu je fajn) a aj tento je clkom ok.

    OdpovědětVymazat
  7. Zaujala mě ta Nivea, tak se po ní kouknu. Jinak používám od Baley z heřmánkem. Je to takový minikrém na ruce, cenově dostupný, řekla bych že malinko mastí ruce ale rychle se vstřebavá, takže mi to ani nevadí a spíš ho používám na noc.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem měla jiný dove, myslím že SOS, a docela mi vyhovoval .. prostě takový průměr. Ten krém na ruce od L'Occitane bych moc ráda měla, ale bohužel ta cena .. :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)