čtvrtek 16. června 2011

Giveaway

Dobré ráno všem, 
dneska máme polovinu června za sebou a já jen připomínám GIVEAWAY, kterou jsem vyhlásila na začátku června. Podmínky jsou jednoduché, stačí být pravidelným čtenářem mého blogu. Když se vás tu do konce měsíce sejde 25 followerů, vyberu náhodným výběrem jednoho čtenáře a ten si bude moci vybrat jestli bude chtít poslat Tělové mléko Sephora nebo Sprchový gel Sephora. A když se vás tu tolik nesejde, stejně bych ráda někoho obdarovala:)


Aby to bylo snažší, poprosím vás kdo máte zájem o komentáře s vašim emailem pod tento článek. (Platí i pro ty co psali komentář k té první giveaway výzvě, ať to není pomíchané a je to pohromadě :) děkuji)




22 komentářů:

  1. Ehm, tak když teda budeš rozdávat, já se hlásím! brala bych to mlíčko ;-)
    maizy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mlíčko:-)

    ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. mléko :)
    pavelkova114@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tvůj blog se mi moc líbí máš krásnej desing a tvoje člínky sou skvělý.)

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě nic nevyhraju (na tohle nemám štěstí) ale za zkoušku nic nedám. Mi se líbí oboje.

    evadoom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, tento blog som nasla len dnes, ale uz som ho presla skoro cely, je super! :)
    A pokial by som nahodou vyhrala, chcela by som mliecko :))) Pekny den!

    OdpovědětVymazat
  7. Ja by som tiež mliečko keby náhodou :D
    caramellbiscuit@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, máš super blog, moc mě baví tvoje recenze na kosmetiku. :)

    kdybych vyhrála tak bych si vybrala sprchový gel

    barbora.tomiskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Vybrala bych si spíš sprchový gel..;)
    thebutterflyeffect@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj:-)! sprchový gelík prosííím:-)!
    a teď si budu držet palce:-))!

    OdpovědětVymazat
  11. Na to mléko jsem se v pátek dívala v Sephoře a uvažovala o koupi, nekoupila... tzn. v případě výhry mlíčko prosím:)

    petulkaaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. wow :) tělová mléko je velmi lákavá výhra :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mlíčko se vždycky hodí:))) za zkoušku nic nedám:P

    AnetteettenA@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Jéééé :)) Moc se mi líbí tvůj blog, ikdyž jsem na něj narazila teprve před chviličkou díky ELF recenzi tak plánuji přečíst všechny další články, jsi super! :))

    L-LV@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. ráda bych tělové mléko :)

    aga.hauerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduji :)
    Ráda bych sprcháček.

    supergirl.007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ráda bych sprchový gel :)

    GabrielaMizerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. tento blog jsem našla dnes, díky FB a příspěvku na fan stránce kosmetiky ELF :) tak snad nevadí, že jsem teprve nováček :) a vůbec nevím, jestli bych chtěla víc sprchový gel nebo mlíčko :) tak snad to nebude vadit.. no a v případě výhry (což se nestane xD) bych se nějak rozhodla :)
    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Mlíčko bych brala :)

    majdule@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Sleduji:-) michaela.cahlova@gmail.com
    Brala bych mléko:-)

    OdpovědětVymazat
  21. A tímto ukončuji Giveaway a během dneška bude vylosován vítěz :) Velmi vám všem děkuji za účast!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)