neděle 26. června 2011

Garnier roll-on 2v1

Krásné odpoledne, dneska bych se s vámi chtěla podělit o své dojmy z nového roll-onu od Garnier. Možná mnoho z vás zná klasický modrý roll-on na lokální zneškodnění pupínků. Garnier přišel nedávno na trh s novinkou a tento roll-on vylepšil tím, že je to zároveň i korektor. Čili léčí (ničí) pupínky a zároveň je i zakrývá. Báječná věc, kterou máte vždy po ruce a v případě potřeby použijete.




Prodává se ve dvou barevných variantách, já mám světlejší verzi. Když jsem si roll-on kupovala, čekala jsem, že krytí nebude moc valné a spíš takové jen na oko, aby se neřeklo. Velkým překvapením bylo, že kryje opravdu dobře! Drží na obličeji celkem obstojně a zároveň ještě pupínky vysušuje a ničí.




Určitě s ním nejde nahradit korektor, ale je báječný, když žádný korektor po ruce nemáte a honem potřebujete ošklivý pupínek schovat. A navíc oproti původní modré verzi, kterou jsem používala předtím, necítím z roll-onu tolik alkoholu a nepálí mě po něm kůže, když chci zamaskovat pupínky.


                                          (první verze roll-onu)


Máte také zkušenost s roll-ony od Garnieru? Nebo používáte také tento roll-on? :)

4 komentáře:

  1. Ja by som chcela vyskusat roll-on na kruhy pod ocami, chystam sa na neho uz dlho, len stale zabudam :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja mam aj roll-on korektor pod oci aj tento na akne a som spokojna... myslim, ze az nadmieru s tym ocnym...

    OdpovědětVymazat
  3. Na základě tvého článku, který jsem četla při procházení starších příspěvků na tvém blogu, jsem si koupila rollon 2v1 a jsem velmi spokojená. Úžasně kryje, jsem mile překvapená. Díky za doporučení. Funguje.

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ten modrej a jako...žádnej zázrak to teda není. Ze začátku fungoval, ale asi tak po 2 týdnech najednou přestal. Teď ho používám párkrát do měsíce aby se jen tak neřeklo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)