pátek 10. června 2011

Estée Lauder lesk

Dobré ráno všem! Dneska jsem začala svůj den opravdu s radostí, neboť po probuzení na mě ve schránce čekal balíček s překvapením. Dorazil lesk Estée Lauder Pure Pops, který jsem si objednala z www.zlatosfera-shop.cz. Ještě jednou díky Talce za rychlé dodání :)


A první dojmy? Krásný obal, perfektní aplikátor a příjemná slaďoučká vůně lesku!Lesk je lehce růžový s droboučkými třpytkami. Lehce se nanáší díky štětečkovému aplikátoru. Zatím drží na rtech dobře, uvidíme, jak vydrží dnešní zátěžový test během nákupů a v práci:) 


Mějte krásný den a podělte se v komentářích o své oblíbené lesky na rty i vy :)







0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)