středa 29. června 2011

ELF podruhé

Krásný den všem, konečně i mě dorazil balíček ELFí kosmetiky. Asi už nemá cenu opakovat dokola jak je zboží bleskově dodané, pečlivě zabalené a tak pěkné! Takže přejdu rovnou k věci :) Dá se říci, že vesměs se mi líbily všechny věci, co dorazily. A také se vám chci omluvit za to, že fotky nejsou moje. Jelikož jsem ve fázi stěhování, nemám po ruce vždy foťák, ale slibuji, že až bude všechno ve starých kolejích, doplním své reálné fotky.


A úplně naposledy připomínám Giveaway, která končí již zítra :) Více informací viz článek s názvem Giveaway.



První, co jsem z balíčku vylovila byl můj vysněný Stipple Brush. Měla jsem štěstí, že se mi ho podařilo objednat, protože byl hned fuč. Na první dotek je úžasný, měkoučký a stal se právě právoplatným členem mé štětcové sbírky :)










Druhým štětcem, který jsem měla už delší dobu na seznamu byl Powder Brush. Původně jsem si ho chtěla koupit v Sephoře, ale jeho cena mě trochu odrazovala. A dobře jsem udělala! Tento je levnější, měkčí a celkově bych řekla i kvalitnější. Takže má ode mě také plný počet bodů a všem ho můžu jen doporučit.







Co mě na první pohled také potěšilo, bylo rozbalení krabičky Bronzeru v odstínu Warm. Hned jsem ho musela vyzkoušet a je také úžasný! Původně jsem si nebyla jistá, kterou barvu vybrat. Proto když jsem bronzer uviděla na vlastní oči, překvapilo mě, že barvy jsou mnohem hezčí než v internetovém obchodě. Konečně bronzer, po kterém nemám na obličeji nepěkné fleky! Není moc tmavý a to mi naprosto vyhovuje a na tváři vykouzlí krásnou barvu. Je jemně třpytivý a od teď už nesmí chybět v mé kosmetické taštičce.





 Novinkou v nabídce ELFu je tento výživný balzám na rty. Já si pořídila odstín Nice n´ Natural. Je to jemná nude barva. Možná jsem se měla trochu více odvázat a pořídit si tmavší odstín. Balzám jemně tónuje rty a příjemně voní. A navíc má krásný obal. Jedinou nevýhodou je, že kelímek není moc velký a někomu s delšími nehty by aplikace po čase používání nemusela vyhovovat.


Laků na nehty už mám tolik, že je nikdy nestihnu spotřebovat, nicméně jsem stejně neodolala a toto trio laků si musela koupit :) Barvy jsou krásné a vyloženě vhodné na léto. Korálová, vínová a růžovo-fialová barva se krásně doplňují a všechny tři odstíny vypadají na ruce krásně. Lak dobře kryje ve dvou vrstvách, jeho trvanlivost prověřím v následujících dnech.





Na paletku korektorů pro 4 roční období jsem se dívala už delší dobu a tentokrát už jsem ji objednala. Vybrala jsem odstín Medium. Možná jsem raději měla zvolit světlejší odstín, ale těžko se to podle obrázků odhaduje. Na paletce je báječné, že její součástí je i malý štěteček, kterým se korektor dobře aplikuje. Korektory kryjí dobřea drží. A časem určitě zjistím, že i odstín mi vyhovuje :)




Možná vypadá zvláštně, že jsem si koupila i tento korektor v tyčince, odstín Light beige. Četla jsem na něj spoustu kladných recenzí, tak jsem neodolala. Navíc za tu cenu! Opravdu zajímavě voní, je docela hutný a proto dobře kryje. Celkově jsem spokojená :)




Předposlední z balíčku byl lehký hydratační make-up v odstínu apricot beige. Výhodou je, že má SPF 15, takže na léto ideální. Kryje opravdu jen lehce a vůní mi připomíná krycí tyčinku. Balení je takové malinké, takže se vejde do každé kabelky :)




A úplně na závěr fixační sprej na make up. Zatím nemůžu posoudit, jestli make up bude držet jako přilepený. Možná bych uvítala nějakou příjemnější parfemaci, ale není to nic hrozného. Po nastříkání na obličej rychle uschnul a neměla jsem díkybohu ulepený pocit :)


Jaká byla vaše objednávka ELF? Máte taky už pomalu návyk na jejich výrobky? A jste také tak spokojené? :)

5 komentářů:

  1. Já teď čekám na třetí balíček. S E.L.F. kosmetikou jsem maximálně spokojena, koukám že jsme si pořídili některé stejné výrobky :)) Recenze objednaných výrobků jsou u mě na blogu kdyby si chtěla mrknout ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Kromě paletky korektorů a fixačního spreje jsem měla mimo jiné v poslední objednávce úplně stejné věci a taky jsem moc spokojená. Elf je super, ale nejhorší je, že je furt co objednávat! Závislost :/ :D

    OdpovědětVymazat
  3. já už mám zase seznam věcí, které bych ráda vyzkoušela, je to hrozně ruinující záležitost :) hrozně ráda čtu elf recenze u jiných uživatelé a inspiruji se :)

    OdpovědětVymazat
  4. Rozmýšľam nad objednávkou Stipple Brush od Elfu, chcela by som sa opýtať či sa ti s ním dobre pracuje, prípadne nejaké bližšie podrobnosti?!

    S pozdravom Brunette

    OdpovědětVymazat
  5. Brunette: jsem s ním spokojená, za ty peníze si myslím, že je výborný a kvalitní, ale poslední dobou stejně používám k nanášení make-upu jen prsty, protože mám obecně pocit, že se štětci se spotřebuje make-upu více :) ale každému vyhovuje něco jiného

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)