středa 1. června 2011

ELF kosmetika

Ano, i já podlehla "ELFÍ" mánii a musela si objednat. Nemá cenu tu psát o tom, že výrobky jsou perfektně zabalené, jsou dodané bleskově a komunikace s prodejci je vážně příjemná a bezproblémová! Tohle všechno už všichni, co si objednáváte víte a určitě s tím také souhlasíte :) V plánu jsem měla si objednat ještě asi tak 5x víc věcí, ale bohužel sklady zatím nejsou doplněné, takže hned jak budou, napravím to! Prozatím jsem objednala jen pár věciček. Co se obalů týče, nejvíce se mi líbí ty z řady STUDIO. Vypadají skoro jako ty od M.A.C :) Takže co jsem si vlastně všechno objednala?




První věcí je štetec na tělo KABUKI. Byla jsem velmi mile překvapena, jak je kvalitní a štětinky jsou krásně jemné! Takže všem doporučuji, určitě je to dobrá investice.
Dalším produktem je tvářenka z řady ESSENTIALS odstín SHY. Barva je krásně růžová a sytě pigmentovaná. Vydrží na tváři celý den a dobře se nanáší. Jediné co bych vytkla je obal a otevírání krabičky. Chvíli mi to trvalo a než se mi podařila otevřít, odnesl to nehet. Takže radši jí nezavírám úplně, abych se tomuto otevíracímu boji vyhla :)




Třetím produktem je multifunkční líčidlo  Pink Lemonade z řady Essentials. Původně jsem sice chtěla jiný odstín, ale bohužel nebyl na skladě, tak jsem se rozhodla vyzkoušet tento. Má příjemnou parfemaci, krásně se nanáší a vydrží na obličeji opravdu dlouho. Na léto ideální, ráda bych vyzkoušela, zda přežije i ve vodě :) Při další objednávce si objednám určitě ještě další.

Další vychytávka, na kterou jsem se moc těšila je Dlouhodržící nestíratelný lesk odstín Heartbreaker z řady STUDIO. Byla jsem zvědavá, jak moc je nestíratelný! Lesk se skládá ze dvou částí, jedna je zabarvený lesk a na druhém konci je bezbarvá báze. Z odstínu jsem byla nadšená, přesně podle mých představ! Nude barva, která se přesně hodí k mému odstínu rtů. Nejdřív jsem tedy nanesla barevný lesk, který po chvíli zmatněl na rtech a poté jsem rty přetřela bezbarvou bází a světe div se, lesk je vážně nestíratelný. Podotýkám, že přežil celý oběd a část odpoledne neporušený a krásný! Ihned se stal mým favoritem a určitě jsem si ho neobjednala naposledy. Jediné co by se dalo vytknout je trochu nehezká vůně barevné části lesku.


Dalším úlovkem jsou Tekuté oční linky odstín Black z řady ESSENTIALS. Můžu potvrdit, že se opravdu přesně nanáší, nerozmazávají se a drží. V plánu mám ještě vyzkoušet i voděodolný fix ze stejné řady a pak porovnat, který z nich je lepší :)
Předposlední z celé objednávky byla Bezbarvá řasenka na řasy a obočí z řady ESSENTIALS. Jsem zvyklá používat bezbarvé řasenky vždy před aplikací té klasické, takže jsem tuto určitě chtěla vyzkoušet. Splnila mé očekávání, i když na obočí jí nepoužívám, takže na řasy zbyde celé balení. Kartáček řasy hezky rozčeše a jemně natočí.

A úplně poslední jsou Hollywood Eyelashes. Umělé řasy mám moc ráda a proto jsem chtěla vyzkoušet i tyto. Výhodou balení je, že s řasama zároveň kupujete i stojánek na ně, lepidlo a aplikátor, který oceňuji snad nejvíce! Díky němu se řasy suprově přilepují a zkrátí čas aplikace o polovinu.

Celá objednávka od ELF mi udělala velkou radost, s výrobky jsem maximálně spokojená a určitě co nejdříve objednávku zase zopakuji a pak vám dám vědět, jak moc jsem spokojená :)


6 komentářů:

  1. Strašně mě zaujaly ty řasy..nebo teda konkrétně, že tam je k tomu ten aplikátor. Vážně to s ním jde tak lehce? Nechceš třeba udělat speciální post o řasách a jak je aplikuješ? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. určitě je to s aplikátorem jednodušší :) ty řasy drží tvar a jen je pak přitiskneš na oko. Určitě něco o řasách chystám, za týden budu mít pokoj od učení, tak potom určitě něco připravim :)

    OdpovědětVymazat
  3. dají se ty nalepovací řasy použít vícekrát?? nebo je to jen na jednorázovku?

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě se dají použít víckrát, když se o ně dobře postaráš po sundání, vydrží celkem dlouho. Důležité je po použití odstranit lepidlo a uložit řasy někam do krabičky, aby se neponičily. Mám dobrou zkušenost s lepidlem na řasy z DMka, to se dobře sundavá. A pokud jsou řasy obarvené třeba od očních stínů, doporučuji je jemně otřít odličovačem (nejlépe nemastným) :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, nemůžeš mi prosím poradit, jak se s tím aplikátorem řasy přidělávají? díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. řasy za jejich konce secvakneš do aplikátoru, potřeš je lepidlem a přiložíš k oku

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)