úterý 14. června 2011

Dove vs. Balea krém na dekolt

Dneska mám čas, tak jsem se rozhodla napsat víc článků, než zase budu pracovně vytížená a čas na to nebude. Nedávno jsem do své kosmetické sbírky přikoupila další "novinku". Jedná se o Zpevňující krém na poprsí od DOVE. Až když jsem přišla domů, uvědomila jsem si, že jsem předtím používala zpevňující krém na dekolt od Balea. A tak se zrodil nápad oba výrobky mezi sebou porovnat.




Na první pohled jsou si obě balení opravdu velmi podobné (těžko říci, kdo se kým inspiroval). Oba zpevňovače mají shodně 100ml a stejné balení s pumpičkou. Cenově vítězí Balea (cca do 90Kč) a DOVE běžně stojí cca 199Kč. Oba krémy jsou určeny k ošetření jemné pokožky prsou a dekoltu, zabraňují ztrátě elasticity a pokožka by se měla stát hladší a pevnější. Balea má hustší konzistenci a mě osobně i více vyhovuje její parfemace. Dove je na můj vkus tekutější a vůně zavání trochu "chemií".




Ve výsledku mi ovšem oba produkty přišly naprosto stejné! Ano, pokožka byla hladší, jemná na dotek ale extra pevnější mi nepřišla. Něco mi říká, že kterékoliv tělové mléko by dokázalo vytvořit stejný efekt :). Protože každý, kdo se o svou pokožku stará a pečuje potvrdí, že je pak hezčí a jemnější. Takže otázkou zůstává. zda utrácet za extra péči o dekolt a mít prostě dobrý pocit, že člověk pro sebe něco dělá a nebo spoléhat na běžná tělová mléka.



3 komentáře:

  1. já teda spoléhám jen na běžná tělová mléka... tak snad to není tak špatně :)

    OdpovědětVymazat
  2. já začnu asi taky :) myslim, že hlavní je mazat, mazat, mazat :)

    OdpovědětVymazat
  3. opravdu fajn články. .. začala jsem od firmy Balea kupovat prakticky vše do domácnosti přes hygienu kosmetikou konče ..apod a jsem opravdu moc spokojená. Cena je na naše cenové poměry úchvatná a kvalita mi u většiny výrobků přijde stejná ne-li vyšší. Balea - dávám za jedna! :)
    díky za článek o samoopalovacím mléku, právě zvažuji jaké si mám koupit. Půjdu do Baley - opět :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)