neděle 12. června 2011

Dermacol vs. Sephora podkladové báze

Ještě jednou pěkný večer, když už jsem se dala do článku o podkladové bázi na oči, ráda bych se zmínila i o podkladové bázi na obličej. Na trhu jich je několik, nejvíce cenově dostupné jsou od Dermacolu a Sephory. Liší se opravdu jen cenou a hádejte, která z nich je levnější :) Samozřejmě ta od Dermacolu. Složením jsou naprosto identické a obalem jsou si také hodně podobné.



(foto google)

Používá se pro vyhlazení povrchu pleti, vytvoří takový jemný film, na který se lépe nanáší make up a déle vydrží. Což můžu potvrdit. Ze začátku bylo sice zvláštní si bázi nanášet, nejdříve na mě působila takovým "mastným" dojmem ale hned jak jsem si ji na tvář nanesla a pak se jí dotkla, byla krásně jemná a jakoby vyhlazená. Vyzkoušela jsem obě a mohu potvrdit, že výdrž je u obou stejná, jen ta od Sephory stojí kolem 400,- a ta Dermacolu polovinu :) Takže záleží na každém, jak moc si potrpí na značky. Dermacol vyrábí i menší verzi, takovou na cesty nebo do kabelky. Ta sice nemá dávkování s pumpičkou, ale vejde se opravdu i do malé taštičky a je lehoučká. V akci je momentálně i dvojnásobné balení za příznivou cenu, takže se určitě vyplatí. Viděla jsem ho v DM, je však možné, že ji vedou i jiné drogerie.


Jinak Dermacol prodává celkem tři druhy těchto bází, zlatou GOLD na omlazení pleti a proti vráskám, růžovou PEARL ENERGY, která rozjasňuje a SATIN, která vyhlazuje a kterou používám já.

(foto google-> http://petralovelyhair.blogspot.com/2011/04/dermacol-makeup-base-gold-vs-pearl.html)

Do budoucna bych ráda vyzkoušela i PEARL ENERGY a zjistila rozdíl mezi ní a SATIN. Báze se hodí když chcete, aby vám líčení opravdu dlouho vydrželo. Na léto jí ale zřejmě vyměním jen za lehčí krém :)

A co vaše zkušenosti s podkladovými bázemi? Používáte taky nějakou?

12 komentářů:

  1. hele, jako já jsem vděčná čtenářka každého blogu o kosmetice v češtině a jako první budu stát frontu pravidelných čtenářů na každý nový blog... ale to, že používáš fotografie někoho jiného bez uvedení zdroje ti dobrou pověst rozhodně neudělá.

    OdpovědětVymazat
  2. já používám svoje fotografie! jen fotografie výrobků, co zrovna nemám po ruce nebo srovnávací fotky, mám z netu a zrovna v tomhle článku je většina fotek mých, ale jestli někomu pomůže, že pod fotku napíšu zdroj: google, tak není problém :)

    OdpovědětVymazat
  3. zrovna jsem projela všechny články a jako na svojí obhajobu řikám, 99% fotek je mých! jestli jsem tady použila asi tak 4 fotky z googlu, tak je to moc :) a trochu taky sleduji blogy o kosmetice a nikdy sem neviděla u někoho uvádět původ fotek :) takže tolik na svojí obhajobu!

    OdpovědětVymazat
  4. tak ta poslední fotka je odsud: http://petralovelyhair.blogspot.com/2011/04/dermacol-makeup-base-gold-vs-pearl.html

    zdroj je možná google, ale autorka je jiná. jako pravda, že spousta blogerek si stahuje obrázky a pak tam lípne zdroj google images, což mě teda vytáčí nemístně. a tady si měla smůlu, že ten blog, odkud je ta fotka, sleduji...

    OdpovědětVymazat
  5. to mě opravdu mrzí, ta fotka tu je jen z důvodu srovnání, určitě nechci na nikom parazitovat, ale jelikož ty konkrétní produkty nevlastním , nemám možnost je jinak ukázat, fotka se mi zobrazila ale nebyla z žádného blogu, nebo alespoň na googlu, takže mě tedy mrzí, že si někdo myslí, že chci na někom přiživit, ale opravdu je téměř všechno moje tvorba. Radši teda budu chodit po drogeriích a fotit věci v regálech, abych nikoho nepohoršovala a zároveň mohla porovnávat :) ale jako jinak beru tuhle připomínku, jsem tu teprve krátce a jak řikám, to co sleduju, nikdo moc původ fotek neřeší :)

    OdpovědětVymazat
  6. to já jsem na tohle docela ujetá, takže jsem chtěla jen upozornit...

    OdpovědětVymazat
  7. mna moc neoslovila dermacol, co mi vyhovuje je studio secret s pumpickou u nas uz nie je ani dostat

    OdpovědětVymazat
  8. trb měla by sis ujíždět na jiných věcech a nerejpat si do někoho, který tyhle věci dělá pro radost. Tak si nehraj na puntíčkářku nikoho to tady nezajímá...

    OdpovědětVymazat
  9. ja teda mam doma bazi od sephory a mam pocit, ze make-up se s ni nanasi jeste hur nez bez ni.. dela to takove fleky :/

    OdpovědětVymazat
  10. ja mam od dermacolu tu malu verziu, kupila som si ju dnes tak som zvedava :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nějaké řešení zdroje... souhlasím s Týnou. Jinak na tu bázi mám zálusk ale štve mě ta cena:-/

    OdpovědětVymazat
  12. Momentálně mám doma "bezbarvou bázi pro dokonalou pleť" od Avonu, což je podkladová báze použitelná pod make-up nebo čistě jen tak a musím říct, že jsem s ní nad míru spokojená, ale jen ve variantě bez použití makeupu. Když ho na ni použiju, hrozně mi zviditelní póry a makeup až moc vynikne. Když ji ale použiji jen tak, dostanu krásně vyhlazenou a zmatněnou pleť a podle ostatních vypadám jako porcelánová panenka :) takže za mě, v porovnání s Dermacolem, má jednoznačně bod Avon :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)