středa 1. června 2011

Dáreček pro pravidelné čtenáře

Ahoj všichni, jsem tu sice teprve krátce, ale vyhlašuji soutěž pro (potencionální) pravidelné čtenáře mého blogu. Když se vás tu sejde alespoň 25, dejme tomu, do konce tohoto měsíce, jeden/jedna z vás získá jako dáreček tělové mléko nebo sprchový gel od SEPHORY! Takže do komentářů piště svoje maily a jestli byste případně radši tělové mléko nebo sprchový gel :) A já pak náhodným výběrem vyberu jednoho z vás ... ( pouze pro české followers)






5 komentářů:

  1. Jé, tvůj blog jsem zrovna objevila a je moc super.
    Stávám se ihned pravidelným čtenářem. Pokud máš zájem, koukni ke mě - http://maizylovescosmetics.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc holky :) už také sleduju, moc ráda se inspiruju u dalších a nechám si doporučit kosmetický vychytávky od druhých :) doufám, že časem vás tu bude více a trochu si počtete nebo i třeba inspirujete :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes jsem Tě objevila a čtu vše od konce. Hrozně se mi líbí barvy na levém okraji, to je pastva pro oči. A ráda bych vyhrála sprchový gel.:-)
    designeclectic@klikni.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)