čtvrtek 2. června 2011

CLARINS a 30% sleva

Zdravím vás všechny,
dneska bych se ráda pochlubila se svým posledním kosmetickým úlovkem. Procházela jsem tradičně Sephorou a co nevidím, 30% sleva na veškerou dekorativku od Clarins! Neodolala jsem a vybrala si rtěnku. Moc často je nenosím, mám raději lesky, ale řekla jsem si, že tuhle vyzkouším, protože nic jiného od Clarins ještě nemám. A udělala jsem dobře :)



Jedná se o nude odstín č. 710, je to lehká rtěnka, která navíc hydratuje. Krásně se nanáší, což oceňuji nejvíce, protože s většinou rtěnek jsem měla špatné zkušenosti, na rtech tvořily různé cucky a podobně. Není potřeba používat balzám na rty před nanesením a barva je krásné a decentní.


Určitě doporučuji této akce využít, protože podle mých zdrojů se pomalu dekorativka Clarinsu stahuje ze Sephory a bude už jen na pár místech. A kdo by neodolal 30% slevě, že? :) Takže neváhejte a vybírejte dokud je z čeho.


PS: Dneska jsem stihla navštívit ještě víc obchodů a odcházela domů s novými beauty vychytávkami, ale o tom až zítra :)


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)