pondělí 27. června 2011

Catrice - Papagena launch

Krásné poledne všem, dnes jen krátký článek. Už to asi všichni víte, do prodejen Rossmann vtrhla nová kolekce Catrice Papagena. Moc jsem se na ní těšila a bohužel mě čekalo malé zklamání. 


Připomínám ještě GIVEAWAY, která končí za pár dní :) A teď už k samotným produktům z kolekce.


Celá kolekce vypadala hodně lákavě. První po čem jsem sáhla byla rtěnka. Teda, s rtěnkou nemá nic společného. Není to vlastně ani lesk nebo balzám. Tato pseudo rtěnka je spíš jak kus plastu, co trochu voní ale nijak nebarví. Na pohled vypadá sice krásně, dokonce jsem si naivně říkala, že to bude něco podobného jako letní balzámy od Clarins, ale opravdu nikomu nemůžu doporučit, protože je to naprosto zbytečná věc.




Druhé velké zklamání byla tvářenka. Je dostupná ve dvou barvách - oranžová a růžová. Taktéž vůbec nebarví, spíš obličej nepěkně zmastí a bez efektu. Takže ta také do mé sbírky kosmetiky nepřibude.




Další je zlatý pudr v kuličkách, nebo spíš kapsličkách. Barví celkem vydatně, na můj vkus až moc. Na obličej bych ho asi nepoužila, ale na těle by vypadal myslím, že celkem pěkně.




Další z kolekce jsou umělé řasy. Jejich kvalitu nemůžu posoudit, jedině tak tvar. A ten se mě osobně nelíbil. Mám ráda klasické, symetrické řasy. Nejsem si úplně jistá, jak by mi tyto řasy slušely, tak raději zůstanu u své osvědčené klasiky :)




V nabídce jsou i tři barevné variace linek na oči. Jsou ve formě fixů, celkem dobře se s nimi pracuje, ale po vyzkoušení na ruce moc dlouho nevydržely, takže bych se raději nespoléhala na jejich voděodolnost. Barevná škála mě osobně sice nezaujala, ale určitě si narozdíl od tvářenek nebo "rtěnek" najdou své příznivce.
Konečně se dostávám k tomu, co mě osobně zaujalo. Jsou to laky na nehty. K dostání ve 4 barvách. Osobně budu lak testovat až zítra, takže vám zatím nejsem schopná potvrdit jejich kvalitu nebo nedostatky.


A poslední z kolekce jsou dvě paletky očních stínů. Jednu z nich jsem si koupila. Jakou uvidíte zítra, nebo pozítří až budu mít čas jí pořádně vyzkoušet :) Barvy se mi moc líbili a zatím na vyzkoušení vypadaly dobře. Hezky drží, jsou sytě pigmentované a na léto se mi barvy moc líbily. Více se ode mě dozvíte hned jak budu mít čas výrobky sama otestovat :)




A co vy, už taky máte z nové kolekce nějaký ten kousek? :)

9 komentářů:

  1. jo, já na tuhle kolekci koukala v sobotu v Rossmannu a katastrofa, jedině ty laky a možná stíny,byla jsem zklamaná :(!

    OdpovědětVymazat
  2. jsem zvědavá, jestli mě stíny a lak zklamou nebo budou asi jediní k něčemu ... ale čekala jsem víc :(

    OdpovědětVymazat
  3. alespoň budu vědět, čemu se mám v rossmannu vyhnout.)

    OdpovědětVymazat
  4. to každopádně, velkym obloukem !!!

    OdpovědětVymazat
  5. mna tie riasy celkom zaujali:)

    OdpovědětVymazat
  6. ty rtěnky vypadají fakt úžasně:)..moc se mi líbí tvůj blog:)

    na mém blogu právě probíhá giveaway, takže tě zvu:)
    http://nikijeans.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem dnes narazila na tuhle kolekci, nestačila jsem se divit... Nejhorší jsou ty "rtěnky"

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)