sobota 4. června 2011

Barevná paletka

Ahoj všichni, jelikož se stále musím učit a moc času už mi nezbývá, dneska se s vámi podělím v kratším článku o báječné barevné paletce, kterou jsem si nedávno pořídila. Slibuji, že až státnicový maraton pomine, budu produkovat více článků :)


Takže k samotné paletce. Skládá se z 88 krásných odstínů snad všech barev, na které si vzpomenete! Jelikož zbožňuji všemožné oční stíny, neodolala jsem a musela si jí pořídit. Všude možně na internetu jste na ní už určitě mohli narazit. Musím se přiznat, že jsem ji kupovala trochu s obavou, jak kvalitní stíny budou. Jelikož ale zkouším ráda nové věci a také protože paletka i s poštovným vyjde na cca 200Kč, šla jsem do toho. Co se týče ceny, vesměs všude na internetu, kde byla o paletce zmínka stálo, že je možné jí pořídit na e-bayi za 30 dolarů. Proto sem byla překvapená, že na Aukru se dá sehnat i s poštovným za 200,- !!! Přišla pečlivě zabalená a naprosto nepoškozená. Prodejci mají v nabídce různé varianty barev, mám v plánu si pořídit ještě jednu v přírodních odstínech, co se hodí na každodenní nošení.


Součástí paletky je i zrcátko a dva aplikátory. Já raději používám na nanášení štětce na stíny, takže je bohužel nijak nepoužívám. Velkým překvapením bylo, když jsem stíny začala zkoušet a zjistila, jak krásně jsou pigmentované a jak dlouho drží! Mé obavy z kvality stínů se tím nepotvrdily. Výhodou paletky je, že máte všechny stíny hezky pohromadě a pokud někam cestujete, je to velmi praktické. Na každý den můžete mít jiné líčení a nemusíte sebou tahat taštičku všemožných stínů. A každý den v roce můžete mít úplně jiné líčení, protože možnost barevných kombinací nezná mezí. Paletka ode mě získává plný počet hvězdiček :)



Lepší investici si snad nejde představit. Samozřejmě to berte s nadsázkou, je určitě mnoho těch, kteří si řeknou, že by tolik barev nikdy nevyužili. Ani já sama netvrdím, že používám všechny barvy. Na druhou stranu nikdy nevíte jaká "situace" nastane a jaké líčení bude potřeba (party, karnevaly, oslavy a podobné události) :) Za sebe říkám: poměr kvalita / cena je uspokojující a všem můžu doporučit! Pokud vezmeme v úvahu, že v drogérii si za tu cenu pořídíte klidně i pouze jeden oční stín, určitě bych raději investovala do paletky :)

Loučím se s vámi a užívejte si krásného dne :)  Pokud máte nějaký dotaz nebo připomínky, ráda uvidím vaše komentáře!


4 komentáře:

  1. mohla bys přímo jmenovat prodejce? Ráda bych si je taky objednala :)

    OdpovědětVymazat
  2. prodává je více prodejců, zkus se podívat na tyhle odkazy a vybrat si pro sebe tu nejlepší variantu:

    http://aukro.cz/paleta-ocnich-stinu-ocni-stiny-120-barev-akce-i1655316873.html

    http://aukro.cz/paleta-ocnich-stinu-ocni-stiny-88-barev-akce-i1660372481.html

    http://aukro.cz/paleta-ocnich-stinu-ocni-stiny-88-barev-prirodni-i1660372482.html

    OdpovědětVymazat
  3. ta paleta je prostě dokonalá...škoda že se neumím tak hezky nalíčit

    OdpovědětVymazat
  4. s touhle paletkou jde líčení samo :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)