pondělí 20. června 2011

Balea Summer Glam bodylotion

Hezký večer všem,
dneska budu pokračovat v "opalovací" tématice, jelikož jsem opět neodolala a z DMka si odnesla další poklad. Je to třpytivé tělové mléko Balea.






Původně jsem sice do košíku měla v plánu přihodit melounové tělové mléko Balea, protože úplně božsky vonělo, ale rychle bylo nahrazeno tímto "skvostem", protože miluju cokoliv třpytivého a blýskavého. Vůně mi sice tak sympatická není, protože mléko voní po kokosu a vanilce a já tyhle sladké vůně ráda nemám. Nicméně hlavní je třpytivý efekt, který dokáže mléko na kůži vytvořit. Je to limitovaná letní edice, takže pokud taky rádi na léto mažete trochu třpytu na kůži, určitě neváhejte. Cena 49Kč




Snažila jsem se vyfotit jak krásně se kůže po aplikaci mléka třpytí, nicméně můj foťák odmítl spolupracovat, takže výsledek byl bídný, doporučuji osobně zajít do DMka a otestovat. Mléko navíc obsahuje přírodní oleje a kakaové máslo, takže pokožku hydratuje a zvláščňuje.




Doufám, že bouřky a déšť brzo ustanou, abych mohla výsledky svého bouřlivého natírání dát na odiv :)


A jaká jsou vaše oblíbená třpytivá mléka na léto? Používáte nějaká? :)

5 komentářů:

  1. třpytivá mléka zbožňuji! mám jedno od Burjois a jedno z avonu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bourjois je taky vyrábí? Nikdy jsem na žádné bohužel nenarazila :(

    OdpovědětVymazat
  3. hm to asi vyzkouším..:) Díky za tip..

    OdpovědětVymazat
  4. hned co jsem ho tu viděla, jsem si ho koupila - nádherně voní, a to jsem myslela, že mi kokosovo-vanilkové věci nevoní! jinak mám podobné třpytivé mléko/gel z avonu, ale nevoní mi tolik jako tohle:)

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem nad ním taky uvažovala.. ale pak jsem využila akce DMka na výrobky Dove (za 20 bodů 50% sleva na všechny) a koupila si jejich tělové mléko SIlky nourishment a nemůžu si ho vynachválit :-) krásně se vstřebává, má lehkou příjemnou vůni a kůže se po jeho aplikaci nádherně a jemně třpytí ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)