středa 1. června 2011

Sephora by O.P.I

Jak jsem již psala v minulém příspěvku, ráda bych se věnovala lakům z kolekce Sephora by O.P.I. Dovezla jsem si je letos ze své dovolené v Americe a u nás bohužel ještě nejsou k sehnání. Bohužel netuším, kdy dorazí i k nám a zda vůbec někdy. Nicméně ty z vás, které často jezdí do zahraničí, tak se určitě jukněte po Sephorách a třeba je objevíte :) Jsem z nich nadšená! Kvalitou se rozhodně vyrovnají klasickým lakům O.P.I! A barevná škála je obrovská. Trochu mě mrzí, že jsem si jich nepořídila víc, příště to rozhodně napravím :)

Já si pořídila odstíny How Cute is That? a Iris I was Thinner


                                                               (photo by Google)

Odstíny laků se mi nepodařily vyfotit tak, aby byly dobře vidět, tak se nezlobte, že jsem použila jiné fotky :)  Tento odstín je dost podobný lososové barvě a na sluníčku se jemně třpytí. A barva drží na nehtech neuvěřitelně dlouho! Celý týden jsem se o nehty nijak nestarala a stále byl krásný a to i bez použití nadlaku.




                         (photo by google)


Druhá barvička je přímo božsky fialová (jsem tak trochu blázen do fialové :) Výdrž laku musím také pochválit. Prostě jsem nadšená a budu doufat, že jednou dorazí i do českých Sephor.


Paleta barev je opravdu široká, člověk neví, kterou si dříve vybrat! A to na obrázku nejsou zdaleka všechny odstíny.



A kdyby jste si chtěli zkusit jak barvy vypadají na nehtech, zkuste navštívit stránky Sephory a "virtuálně zkoušet" . :)


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)