středa 1. června 2011

Letní příprava

Ahoj všichni, 
při mé včerejší pochůzce jsem nemohla vynechat příležitost zastavit se v mém oblíbeném DMku a podívat se po nějakých novinkách. Do oka mi padly hned tři věci, které se budou hodit na blížící se léto. Bohužel mě však všechny věci nepotěšily, jak jsem si představovala, takže bych se o tom ráda zmínila.


(obrázek trochu zlobí a nechce se nechat otočit)

První věcí byl opalovací krém Sun Dance. Faktor 30 a podle návodu by dokonce měl zabraňovat i pigmentovým skvrnám vznikajících při opalování. Takže jsem ho musela vyzkoušet! Dokonce i cena byla více než příznivá. Po prvním vyzkoušení jsem byla velmi spokojená! Má nádhernou vůni, takovou tu typickou pro opalováky, co ve mě vždycky vyvolá vzpomínky na dovolenou někde u moře. Takže nemůžu než doporučit! Balení  (50ml) se vejde i do kabelky, takže může být pořád při ruce :)

Dalším produktem je balzám na rty taktéž od Sun Dance. Ochraný faktor 20. Chtěla jsem vyzkoušet nějaký jiný, než co jsem dosud používala (Labello a Garnier). A po první aplikaci nastalo malé zklamání. Konzistence je celkem dost tekutá a na rtech zanechává nepěkný bílý film. Vím, že to je účelem těchto ochraných tyčinek, nicméně mé předešlé výrobky zanechávaly tento ochraný film o poznání decentnější! A navíc vůně mi nevyhovuje, je trochu mentolová a měla jsem pocit, jako by mi někdo na rty namazal pastu :)

Poslední z výrobků, ze kterého jsem byla už v obchodě nadšená je Wasser spray Balea. Původně jsem si myslela, že je to klasická minerálka ve spreji, které zbožňuji a během léta bez ní nedám ani ránu. Mám zkušenosti s vodou ve spreji od Avéne a Evianu a proto, když jsem uviděla tuto, musela jsem jí vyzkoušet. Cena opravdu lidová (cca 39Kč) což je oproti konkurentům sakra málo! Po první aplikaci jsem bohužel zjistila, že toto není klasická "minerálka" ve spreji, ale osvěžující sprej s trochou vůně. Vůně není nijak výrazná, spíše osvěžující, ale čekala jsem opravdu jen "vodu" :) Nicméně místo v mojí kabelce si během léta určitě najde.

Nákup se tedy vydařil tak z poloviny, uvidíme, jak se výrobky osvědčí :)

Co vy a příprava na léto? Už také nakupujete kosmetické vychytávky?




0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)