středa 1. června 2011

Essie v InStyle

Jako většina z vás jsem i já neodolala a nakupovala nový InStyle jak divá, abych mohla získat ty nejhezčí (pro mě nejhezčí samozřejmě :) ) laky od Essie. Dlouhou dobu jsem po nich pokukovala v Sephoře, ale trochu mě odrazovala cena. Nejsem žádný expert přes laky na nehty. Dokud jsem nezkusila tyto, byly pro mě jedničkou OPI laky a taky novinky Sephora by OPI ( o těch plánuji další článek). Takže můj konečný úlovek byl 6 laků :) 




Všude se na laky Essie pěje chvála. Abych byla upřímná, trochu mě zklamala konzistence laku. Na můj vkus docela "tekutý", takže jedna vrstva rozhodně nestačila. Adekvátní jsou tak 2-3 (mám ráda sytou barvu laku). Nicméně schnou celkem rychle a výdrž musím také pochválit. A odstíny? Zamilovala jsem si Frech Affair a Van D´go!

                                          (Odstíny: Van D´go, French Affair, Lilacism)


Van D´go - taková krásně starorůžová barvička, decentní
French Affair - i když se to podle fotky nezdá, lak je pro mě trochu do fialova, taková směs růžové šmrcnuté fialovou, ale opravdu jen lehoučce :)
Lilacism - lehce fialová barvička


                                      (Odstíny: Topless and Barefoot, Tart Deco, Aperitif)


Topless and Barefoot - neutrální, skoro až tělová barva
Tart Deco - barva mi připomíná směs růžové a oranžové, možná by se dalo tvrdit i jemně korálová
Aperitif - tak na první pohled je to jasné - tmavě rudá barva


Takže závěrem bych to shrnula jako velmi povedenou koupi, s konzistencí laku se snad časem naučím pracovat a pořídím si více odstínů :)

Co vy, který z laků Essie se vám líbí nejvíce a kolik jste si jich pořídili??


PS: omlouvám se za kvalitu fotek, do budoucna bych na jejich kvalitě ráda zapracovala :)

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)